Teraz jest 29 mar 2024, o 16:07

Brak iskry

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez szopen » 1 sie 2018, o 18:03

Praktycznie cale forum na ignnitechu śmiga umknelo ci to? Dorzuc sie do listy zamowien to aie zrobi..

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez Zik_Cortes » 1 sie 2018, o 18:18

Szopenie, ja doceniam, że sprowadzasz/pomagasz w zaopatrzeniu w Ignitechy, nie da się tego nie zauważyć, gdy Ignitech zdaje się z tych pochwał być receptą na wszystko, łącznie z hemoroidami i pomaga zapłonąć konarowi (w końcu moduł zapłonowy) ;) Ale ja chcę najpierw dojść do tego, czy mi jest w ogóle potrzebny (tak wiem, potrzebuję go, bo jest lepszy, bo konar... ;P), czy mój jest uszkodzony. Wierz mi, że jak się na Ignitecha zdecyduję, to się do Ciebie zgłoszę :) Tymczasem byłbym wdzięczny, gdybyś zechciał zerknąć na anomalie w pomiarach rezystancji na alternatorze parę postów wcześniej - sądzisz, że to moduł popsuł mi alternator, czy może padł sam z siebie (jak wspominałem, niezgodności miałem już od dawna, a jednak jeździł...)? Czy warto najpierw wymienić (jeśli to konieczne) alternator, czy może od razu moduł z alternatorem muszę?

---- edit ----
Udało mi się dotrzeć do schematu CDI na forum CXa - jutro kupuję części :)
Obrazek

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez jerry » 1 sie 2018, o 20:18

Ty chcesz sobie zlutować nowy moduł CDI ?
Hmmmm nie wiem ... Wiatr niesie wieści, że padają cewki ładujące bez których CDI nie działa a ignitech i owszem ....
Ale czy padł moduł czy cewki ładujące... a może jakiś kabelek sie ukiwał ? kto to motże wiedzieć....

Ja ostatnio dłużaszą chwile szukałem czemu mi jeden tylny migacz nie świeci ... mlokazało się, że rozłączyłem złączke koło lampy ... niby prosta elektryka ale figle płatać potrafi .....

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez Zik_Cortes » 1 sie 2018, o 20:26

Co do przewodów, sprawdziłem co mogłem. Tak, chcę zlutować nowy, to grosze będą, i mniejszy żal jeśli padnie od zepsutego alternatora. Cewki ładujące, to te dwie przy wyprzedzeniu, czy w głębi? Bo te co na 87 stronie są (teraz piję i znów nie mogę dodać zdjęcia) to są ok. Pulsuje chyba jak trzeba, bo na wyjściach cewek sprawdzona ale może za mało prądu?
czytałem, że w CDI najczęściej pada foliowy kondensator i nawet można samemu wymienić jeśli ktoś lubi dłubać w żywicy ;)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez szopen » 1 sie 2018, o 20:29

Jak potrafi zmotac modul to i z reszta se poradzi..

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez Zik_Cortes » 1 sie 2018, o 21:09

szopen napisał(a):Jak potrafi zmotac modul to i z reszta se poradzi..


Jeśli to o mnie, to cóż, polutować wg schematu to nie problem, ale trzeba jeszcze będzie dostroić, więc możliwe, że właściwsze byłoby słowo zAmotać ;D

Uczę się podstaw elektroniki, bo mi to potrzebne do kolejnego projektu z moim CXem, jest szansa, że na jesień będę miał coś by tu opisać ;)
Ogólnie moja maszyna to custom z elementami grzyba ;D

 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 sie 2018, o 13:25
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez maniek-1001 » 4 sie 2018, o 10:35

Witam. Mam podobny problem. Brak iskry. Nie wiem czy umarło CDI czy coś innego. Mam pytanie. Jeżeli podłączę moje CDI (przypuszczalnie zepsute) do innego motocykla to nic się nie uszkodzi w tym motocyklu?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez szopen » 4 sie 2018, o 12:55

Nie a jak cos to dopisz sie do listy na ignitecha. Zamówienia startuja od 2 sztuk wzwyz

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez Zik_Cortes » 4 sie 2018, o 14:16

Znalazłem w necie info, jak można przetestować moduł (jeśli alternator jest sprawny) - miernik na 250V stałego, + do kabla od cewki (różowy i żółty), - do masy, i kręcisz. Powinno wskazywać minimum 150V (podejrzewam, że napięcie impulsu jest wyższe, no ale miernik, wiadomo, ma jakąś bezwładność). Jeśli ktoś ze sprawną maszyną może potwierdzić ten test - będę wdzięczny.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez szopen » 4 sie 2018, o 15:06

Tracisz sezon. Albo lutuj nowy modul jak potrafisz albo kup ignitecha

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości