Zik_Cortes napisał(a):Jak coś ma się spieprzyć to się spieprzy, więc póki co nie gdybajmy, alternator raczej też mam do wymiany.
Modułu nie naprawiam, tylko buduję od podstaw, ale tu to nie ma znaczenia. Piszesz, że mogłem zrobić nowy moduł gdy tamten był sprawny - pewnie, ale patrząc w ten sposób to mogę teraz kupować/robić zapasowe wszystkie rzeczy, bo kiedyś się zepsują. Mam podejrzenie, że moduł niesprawny, to szukam rozwiązań - tu i w innych miejscach i wtedy działam. No w każdym razie - kogo stać by kupić sobie Ignitecha (czy to "na zapas", czy by wymienić) to kupuje, ja muszę szukać innych rozwiązań - a jeśli moje doświadczenia (nawet jeśli skończą się tymczasową porażką) się komuś przydadzą, tym lepiej.
Ja jak sie pojawił na allegro silnik do 650 kupiłem od razu ... policzyłem sobie alternator tyle... napinacze tyle ... głowica jakby co tyle ... kupiłem i dzieki temu teraz jeżdże i czekam na następny
Tak to już jest z CXami ...
A co do Ignitecha... to chyba nie jest kryptoreklama. To po prostu doświadczenie ... kupujesz i masz z głowy ...
choć ... chodzi mi po głowie, że komuś sie zepsuł ... fobrze pamietam?