Cieknące uszczelki pod głowicą
Napisane: 23 sie 2018, o 10:50
Cześć
Mam problem ze szczelnością pod głowicą.
Po złożeniu silnika pod głowice założyłem nowe uszczelki bez żadnego smarowania sylikonem itd.
zalałem silnik płynem chłodniczym odpaliłem wszystko cacy. Po 3 dniach zauważyłem że z pod uszczelek sączy się płyn.
Moment dokręcenia sprawdzałem - zgodnie z serwisówką.
Więc postanowiłem zdjąć głowice, odtłuścić i nałożyć cienką warstwę sylikonu odpornego na wysokie temp.
poskładałem zalałem. Na drugi dzień to samo, delikatne zwilżona powierzchnia na styku głowic z blokiem.
Zauważyłem że płyn chyba przesącza się przez uszczelkę
Pytanie czy do uszczelnienia używacie silikonu i czy nakładanie go z dwóch stron uszczelki?
Czy może montujecie tylko i wyłącznie samą uszczelkę.
Wynika z tego że te uszczelki co kupiłem są poprostu delikatnie mówiąc gówniane.
Mam problem ze szczelnością pod głowicą.
Po złożeniu silnika pod głowice założyłem nowe uszczelki bez żadnego smarowania sylikonem itd.
zalałem silnik płynem chłodniczym odpaliłem wszystko cacy. Po 3 dniach zauważyłem że z pod uszczelek sączy się płyn.
Moment dokręcenia sprawdzałem - zgodnie z serwisówką.
Więc postanowiłem zdjąć głowice, odtłuścić i nałożyć cienką warstwę sylikonu odpornego na wysokie temp.
poskładałem zalałem. Na drugi dzień to samo, delikatne zwilżona powierzchnia na styku głowic z blokiem.
Zauważyłem że płyn chyba przesącza się przez uszczelkę
Pytanie czy do uszczelnienia używacie silikonu i czy nakładanie go z dwóch stron uszczelki?
Czy może montujecie tylko i wyłącznie samą uszczelkę.
Wynika z tego że te uszczelki co kupiłem są poprostu delikatnie mówiąc gówniane.