Dodatkowe porównania -HONDA - przód i tył uszczelki, rozmiary pierścienia uszczelniającego:
Athena
Chińczyk
Więc jak widzisz, nie ma idealnych uszczelek do CX, najbliżej oryginału są uszczelki athena, ale oryginał sam nie jest dokładny. Jak nie rozmiar to materiał kiepawy, przy oryginalnych przynajmniej można być pewnym materiału. Z tego co jestem zorientowany, do CX650 nikomu kupcze uszczelki nie uszczelniły, na zachodzie mają kasę i kupują oryginalne. Tutaj bardzo dobrze opatentował jacacx, przy CX500 po prostu posmarował uszczelkę reinzem, skręcił i jest, tylko że ja również czytałem opinie, gdzie na chińskich uszczelkach było niby OK, a po 2000 km wypaliło pierścienie i poszła kompresja w płyn chłodniczy, więc jeszcze nic nie jest przesądzone.
Wyjściem wydają się być.. albo uszczelki oryginalne, albo zdobyć uszczelki oryginalne i wysłać do kogoś kto dorabia uszczelki, taki zakład jest na dolnej marii panny w Lublinie, właściciel również posiada CXa500, zna temat... ale najlepiej gdybyś miał oryginalne uszczelki żeby mu wysłać na opomiarowanie. Do CX500 ja uszczelki oryginalne trzymam, obrysuje je w autocadzie, żeby poprawić otwory na płyn chłodniczy, ale do CX650 nie mam...
EDIT:
jak blok masz krzywy to trzeba płytę traserską, tusz i trzeba skrobać... więcej filmów o skrobaniu i technikach na filmach u tego człowieka: