Teraz jest 27 kwi 2024, o 18:12

Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i patenty

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez szopen » 11 kwi 2016, o 13:42

Nie łódź się, DavidSpears sprzedaje chińskie rzeczy...

Piterrrrr napisał(a):Różnica 0,20 to jednak jest trochę...Poza tym stal jest twardsza od miedzi... Wiadomo czemu ciekło. A tak z ciekawości oryginalne fabryczne Hondowskie są do dostania?



out of stock z ostatnią ceną 32euro sztuka + 23% Vat, gdyby nawet były to cena raczej wyprostowuje zapędy...

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez jerry » 11 kwi 2016, o 18:10


Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez szopen » 11 kwi 2016, o 18:12

Ale to nie jest oryginał, ten gość sprzedaje jakieś stare leżaki.... zresztą zobacz sobie na pierścień po dwóch stronach uszczelki - o tym jest ten wątek, kolejny przykład na to jaka uszczelka być nie powinna = lipa!

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez masa03 » 12 kwi 2016, o 00:23

Obrazek
uszczelka Atheny -srednica pierscienia cylindra 85mm
Obrazek
uszczelka z kompletu allegro gasket -srednica pierscienia cylindra 85,2mm
Obrazek
to własnie nie wiem, moze jakas własnoróba (okrągłe kanały, większa krawedz uszczelniajaca cylinder) -srednica pierscienia cylindra 84,2mm
Obrazek
uszczelka 650 na uszczelce 500 (różnice tylko w wielkosci pierscienia cylindra, pełnej komory "odpowietrzenia" i dwóch otworów pod śruby od przykrecenia głowicy w okolicy termostatu z fi6 na fi8)

wiec chyba mozna wykozystac mustro uszczelki od 500 i zmienic tylko srednice pierscienia cylindra?
ogarniemy tak to szopen?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez szopen » 12 kwi 2016, o 08:50

no właśnie tak zechce zrobić ale będziesz na tekturce musiał wydrukować, położyć na cylindrze i wtedy mówić co jeszcze dograć. Jak z grubością pierścieni po drugiej stornie tych uszczelek, bo tu nie wygląda aż tak źle.. athena jakaś taka cianka... wieczorem zacznę się bawić, kiedy rozbierasz silnik?

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez masa03 » 13 kwi 2016, o 01:13

Jak tylko dostanę od Ciebie mustro to zdejmuje głowice i porównuje jak leży <radocha>

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez szopen » 16 kwi 2016, o 16:25

Dobra a więc, u mnie dzień walki, złożyłem moto... rozgrzałem, dzisiaj już bez termostatu włączył się wentylator, zbija jak szalony, ale nie wiem czy nie ma zbyt niskiej temperatury załączenia.. nie istotne...

1. zagrzałem do maksa, zgasiłem
2. spuściłem płyn chłodniczy.
3. odkręciłem śruby głowicy, strzykawką wyciągnąłem olej z otworów do sucha.
4. Gwinty śrub posmarowałem smarem Mos2
5. zakręcało się pięknie, dobiłem do 75NM, czyli zwiększyłem moment dokręcenia o 25NM....

6..... musze skorygować luzy zaworowe, czekam aż silnik ostygnie... teraz zobaczymy.... <mysli2>

Byłem przy okazji u znajomego, trochę motocykli człowiek zrobił, mówi te zestawy to już się nauczyłem, hermetik i trzyma jak cholera... mówię do niego.. nie lubie hermetiku, on mi na to, że na spokojnie te nowe są naprawde dobre, posmaruj, skręć będzie git, i bardzo łatwo się go usuwa....

Nie wiem... nie użyje hermetiku raczej.... ale to po raz kolejny udowadnia żeby doszczelniać ten szajs z allegro..

http://forum.mieloch.pl/pilne-problem-z ... 52722.html

a może coś w tym jest?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez szopen » 16 kwi 2016, o 18:21

Udało mi się dzisiaj w końcu nawiązać kontakt z Joe Hovel

Hi.
I supply well made CX 650 gaskets - as others have already said.
Postage form Autralia to Poland is cheap and the gaskets are AUS$20 each.
But if you prefer a scan, I'm happy to send you one, My email address is jhovel@gmcx.net. I can't attach it here.
The problem with all aftermarket gaskets is the materials available now. They no longer contain asbestos and as a reuslt they behave differently. You cannot use the Honda instructions for tightening them.
When you reply by email, I will also send you the instructions for mine. If you follow them, your gaskets won't leak any more.
Good luck and I look forward to your email.
Cheers,
Joe

My gaskets have proven themselves in lots of bikes now. To make sure that the fire ring extends to the edge of the cooling passages, I now have them made as a right and a left gasket. Making the fire ring reach the passages on both sides is technically problematic, because the stainless steel used is streched too far and that carries a higher risk of metal faigue failure.
In any case, aftermarket gaskets no longer contain asbestos and need to be re-torqued at least twice, first after the first warm-up at idle and again after about one two hrs riding - and I check them again after 10 hrs. It;s easy and quick to do, even on the roadside. So far no failures at all.
I've offered to sent the OP accurate scans if he wants to get his made locally.
I still have stocks of anyone els is interested. (AUS$20 each)
Cheers,
Joe


20 dolarów australijskich za sztuke + wysyłka. Ma mi przesłać skan i jego metody skręcania tych uszczelek, ale to za 60 zł sztuka + wysyłka, chyba nie opłaca się robić tego samemu...

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez masa03 » 16 kwi 2016, o 20:36

to super, jak by co moge smiało wziasc lewą i prawą do 650... bedziemy mieli na żywca co to jest <lol> a pózniej do mojego euro pójdą <radocha> dawaj namiary na przelewa <luzik>

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez szopen » 16 kwi 2016, o 20:54

spokojnie, on dał mi maila ale ja nic nie mogę wysłać bo mi odrzuca z dwóch moich adresów, i co.. i nic nie mogę mu wysłać.. czekam aż odpowie na forum..

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości