Teraz jest 29 mar 2024, o 11:37

Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i patenty

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez masa03 » 16 kwi 2016, o 21:30

ok... to szczekamy <uoee>

Avatar użytkownika
 
Posty: 815
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez Piterrrrr » 16 kwi 2016, o 22:56

A ja czekam z Wami na efekt końcowy :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez szopen » 17 kwi 2016, o 20:40

Więc Panowie... to jest tak...

Jedna uszczelka kosztuje 20AU, przesyłka to 10AU. Zainteresowani mogą pisać,

Ja biorę zestaw CX500
Masa03 - CX650
Lavender - CX650

kto się dopisuje, musimy to przeprowadzić sprawnie, osobom na listę prześlę dane konta na PW oraz kwotę do przekazania mi, kwota będzie zawyżona na różnice przeliczenia waluty w PAYPALu oraz po to żeby opłacić prowizję. Różnicę - tak jak już inni użytkownicy potwierdzą, odeślę na konto - więc nie ma strachu że coś zginie.

Proszę dopisywać się do listy.

Co jeszcze napisze.... po dokręceniu nie chce już wyprzedzać faktów... ale chyba w końcu... sucho... <haha> I rozmawiałem jeszcze z tym człowiekiem mailowo, okazuje się że oryginalna uszczelka jest pokryta na całej powierzchni czymś co jemu najbardziej przypomina warstwę zaschniętego hylomaru. Także jaca.... opatentowałeś na tych chińskich, że trzeba je doszczelniać... z tymi 650 co przyjdą proponuje zrobić to samo.

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez masa03 » 18 kwi 2016, o 00:07

Ok będziemy działać! To ja czekam na dane do przelewu i kwotę <luzik> pozdrawiam

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez szopen » 18 kwi 2016, o 08:38

Facet sprzedaje również pierśćienie do 500 i 650 w cenie 20 dol AU za komplet, pisze się ktoś?

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez jerry » 18 kwi 2016, o 18:25

szopen napisał(a):Facet sprzedaje również pierśćienie do 500 i 650 w cenie 20 dol AU za komplet, pisze się ktoś?


Ja bym się pisał na pierścienie i uszczelki do 650 - uwielbiam mieć zapasy. A to takie małe że żona nie zauważy (do silnika musiałem się przyznać ;-d )
Więc jak jest opcja

PS. Przeglądam serwisówkę od CX500 sport i w okolicy zakładania głowicy znalazłem:

"Coat the cylinder and head surfaces with liquid sealer, and install the head gasket"

Słabo u mnie z angielskim i nie wiem czy dobrze mi się to z hermetykiem kojarzy ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez szopen » 18 kwi 2016, o 18:36

to teraz macie odpowiedź czemu chińskie uszczelki ciekną na boki, a to Misiek jeszcze pisał, że nie... gdzie czymś smarować, to na sucho...... a tu taka dupa <nerwus> <uoee> :)

ja tak jak mówiłem, w sobotę dokręciłem 75NM i chyba siedzi jeździłem sucho, dzisiaj też jeździłęm ale niedużo bo pada deszcz, zimno nie miałem jak rozgrzać silnika, jeśli chodzi o uszczelki do 500tki to więcej nadebatowaliśmy niż to warte.... wychodzi na to że uszczelki z chińskiego zostawu są ok, trzeba je tylko hylomarem posmarować, sam ten austrijak powiedział, że miał komplety fabrycznych pokryte warstwą przezroczystego silikonu, które dla niego ze wszystkich uszczelniaczy silnikowych z jakimi miał do czynienia, przypominają hylomar........ człowiek się uczy całe życie, ten hylomer z tego co piszą bardzo łatwo się zmywa acetonem przy rozbiórkach, bo to co mnie zniechęca od hermetyka to właśnie to, że tego nie da się oderwać, podobnie jest z reinzem, on schodzi ale... potrafi się nieźle wgryźć....

PS. ja nie pamiętam czy tego też nie czytałem, i ułożyłem sobie to w głowie że prysnę tym sprayem miedzianym i będzie git.... on też jest lepki jak odeschnie... ale nikomu więcej nie zaproponuje.

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez jaca cx » 18 kwi 2016, o 18:48

Potwierdzam w poprzednim silniku głowicę miałem na hylomar nie puszczały ... zaworek puścił <haha> a zmywa się łatwo
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez szopen » 18 kwi 2016, o 18:50

używałeś tego hylomaru jak pisze? że smarujesz jakąś tam warstwe? cienko grubo? i czekasz aż wyschnie dopiero na wyschniętym składasz? nie stosowałem nigdy tego.

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

Post przez jaca cx » 18 kwi 2016, o 19:05

Się wkurwiłem :[ pisze i piszę a tu mnie wylogowuje i muszę jeszcze raz <wnerw> Hylomar nakładałem jakąś tam cienką warstwę palcem rozcierałem i składałem , jak nie zapomniałem to odczekałem aż trochę odparuje ;) nie puszczało ale myślę że reinz jest lepszy
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości