Misiek napisał(a):EDIT: Szopen wszystko zależy od spasowania, na tą chwilę nie mogę znaleźć tych wymiarów 0,04 to dość ciasno spasowany tłok ciaśniej chyba niż w serii. Sam jestem zwolennikiem ciasnego pasowania ale tylko w przypadku jak sam docieram silnik.
EDIT2: Znalazłem teraz info że luz tłoka w serii wynosi 0,1mm to dość dużo obstawiałem jakieś 0,06mm.
Misiek napisał(a):Ja kupiłem zestaw z drugiego linku u Sebek motor, podejrzewam jednak że to jeden chłam. Motor zrobiłem typowo pod miasto więc jak coś pocieknie to daleko od domu nie będę
Jak chodzi silnik po remoncie? Odkąd pamiętam krąży opinia że japonii się nie remontuje bo nie będzie chodzić jak wcześniej. Prawda to? Na swoim mam nakręcone 70tysi ale wyrobienie na cylindrach jest rzędu 0,02mm na wcześniejszym forum Cx'ów ktoś mowił o wyrobieniach rzędu 0,10mm i dalej jeździł.
EDIT: Większość części do Cx'ów to chińszczyzna te wszystkie Tourmaxy itd. to przecież chiny są...
Z tego co jestem zorientowany, do CX650 nikomu kupcze uszczelki nie uszczelniły, na zachodzie mają kasę i kupują oryginalne.
Wyjściem wydają się być.. albo uszczelki oryginalne, albo zdobyć uszczelki oryginalne i wysłać do kogoś kto dorabia uszczelki, taki zakład jest na dolnej marii panny w Lublinie, właściciel również posiada CXa500, zna temat... ale najlepiej gdybyś miał oryginalne uszczelki żeby mu wysłać na opomiarowanie. Do CX500 ja uszczelki oryginalne trzymam, obrysuje je w autocadzie, żeby poprawić otwory na płyn chłodniczy, ale do CX650 nie mam...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości