Strona 11 z 12

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 11 maja 2017, o 18:50
przez Carlo
Po reinzosilu to już raczej powtórnie nie założysz. Ale stary oryginał - czemu nie?
Ile te Twoje lubelskie nówki stoją? Wyglądają b. dobrze.
Gdzie
zrobił 1.2
? Na pierścieniu czy na części miękkiej? Sprawdź grubość blachy i różnicę grubości pomiędzy blachą a azbestem.
Mi kiedyś poznańska firma dorobiła uszczelki z pierścieniem grubym jak konserwa. Nijak nie chciało się to poddać.
Efekt - cylinder szczelny, reszta jak sito. Pomógł Viktor niejaki Reinz i śruby na maksa.

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 11 maja 2017, o 18:54
przez szopen
Dolnej Marii Panny Lublin, gość ma CXa, nie wiem jakby się jego uszczelka zachowała bez reinzosila więc aż tak chwalić nie będę. Z reinzosilem to i te kupcze chińskie z klasy będą trzymać, a do 650 musisz dorobić i tak bo kupcze są niedokładne, masa03 zamawiał z australii od kolesia który robi i są w dobrej cenie (Joe Hovel), gość też handluje pierścieniami do 500 i 650, jestem w nim kontakcie mogę od niego zamówić, cena jest taka jak za dorabiane tutaj..

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 11 maja 2017, o 20:33
przez jerry
Jakby co piszę się na drugi komplet uszczelek i pierścionków do 650 :)

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 11 maja 2017, o 20:40
przez szopen
jakich uszczelek? tych upg czy papierowycjh <figielek>

zgadajcie się mogę wam przelać pieniądze do australii tylko muszę się skontaktować z tamtym... dajcie znać.. temat od tego tu:
viewtopic.php?f=21&t=103

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 14 lip 2017, o 21:38
przez dan500
Moja przygoda z uszczelkami głowic :) Jak składałem swój silnik, po planowaniu głowic. Po zamontowaniu nowych uszczelek i zalaniu cieczą chłodzącą pojawiły się wycieki cieczy :( ,nawet nie odpaliłem, momenty dokręcania zgodnie z zaleceniami. Ale żem się wtedy wkur....:). Dzięki bogu miałem jeszcze jeden komplet. Powtarzam operację i ????? I kutwa to samo. ROZWIĄZANIE!!!
Jeden komplet był z błyszczącego materiału drugi z jakiegoś chropowatego. Postawiłem na ten drugi komplet. Na dwa dni do kąpieli w MIKSOLU, potem do montażu. Na początek dokręcanie na 1/3 momentu jaki jest zalecany, wieczorem na 2/3 momentu i rano na właściwy moment ,nawet ciut więcej.
J spokój już ze cztery lata !!:):)

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 14 lip 2017, o 22:05
przez szopen
każdy sposób dobry... no ja dałem reinza i jest ok... inny mój starszy znajomy mechanik nadal używa hermetyku i też twierdzi że motocyklową głowice jak zrzuca to od razu hermetyk na podorędziu..

oryginalna uszczelka hondy ma klej, jak się czyści głowice to widać, tak jakby alu było posmarowane butaprenem..

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 15 lip 2017, o 09:34
przez jerry
i w serwisówce piszą żeby czymś smarować ....

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 5 kwi 2021, o 18:13
przez MortonMolek333
Witam. Przeczytałem całe 11 stron i dużo tu przydatnych informacji ale jako że w połowie 2017r temat był ostatnio poruszany to chciałem odświeżyć i spytać czy są już jakieś sprawdzone uszczelki pod głowice do cx 500?

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 6 kwi 2021, o 21:32
przez Bartosz_T
Z tego co pamiętam, tylko przy cx650 były jakieś większe problemy z upg. Ja swoją cx500 złożyłem według instrukcji z tego wątku - na uszczelce D&K delikatnie zabarwionej Reinzosilem i od 2 lat sprawdza się to świetnie.

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 6 kwi 2021, o 21:33
przez szopen
kolega przyszedl, napisał jescze do mnie PW bo gwałtu rety, a jak dostał odpowiedź to ma wyjebane... ani be ani me..