Strona 10 z 12

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 19 paź 2016, o 18:39
przez szopen
Młody dzisiaj odebrał uszczelki z lublina, założymy wtedy napiszemy jak się sprawią:

Obrazek

edit:
jeszcze na racingforum używają tego
http://www.loctite-kleje.pl/Loctite+597 ... iacz+300+C)+(IDH.142273)_t920.htm

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 23 paź 2016, o 08:31
przez 100
Ot takie coś się nawinęło na przeglądarkę:
http://www.uszczelka.tk/?3,honda-cx-500
Nie wiem, co to i czy warto?

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 23 paź 2016, o 08:48
przez szopen
NIe, bo ten gość ma 30 letnie leżaki, lepiej starą oryginalną założyć, ostatnio się też zastanawiałem dlatego starych nie wyrzucam, jestem pewny że one po doszczelnieniu reinzem będą nadal super... więc właśnie nad tym pomyśl.. bo nic nie tracisz, ja ściągnąłem oryginały i są idealne, a przedtem odkręcałem śruby głowic jeszcze jak silnik jeździł przed remontem, ponownie zakręciłem na moment i nic nie ciekło..

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 28 paź 2016, o 18:30
przez szopen
Panowie mam tą uszczelke w rękach i jest klasa, jedynie to że kazałem zrobić 1.0mm a zrobił 1.2.. będę dzwonił i wyjaśniał bo może być tak że liczy się rozmiar uszczelki po zakręceniu, a ona siada 0.2 około...

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 2 lis 2016, o 18:00
przez masa03
wyglada dobrze, troche materiału jest miedzy pierscieniem a kanałami chlodziwa wiec powinna dacrade...

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 2 lis 2016, o 19:33
przez szopen
No bo w 500tce tak wychodzi...

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 26 gru 2016, o 20:24
przez szopen
Według niemców, sprawdzone i dobre uszczelki do nabycia w polsce z KLASA

http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-hon ... 40162.html

http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produ ... owicy.html


Ciekawe bo w katalogu klasa pojawiły się też i zawory.... ale drogo bo 90 zł sztuka... ale co tam zawory jak wałków rozrządu dalej nie ma.

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 11 maja 2017, o 17:01
przez masa03
Paweł biblia z przykazaniami aktualna?
tzn
1. Czyścimy bardzo dokładnie gwinty śrub i otworów w bloku, śruby smarujemy smarem z MOS2
2. Odtluszczamy powierzchnie, smarujemy reinzem/hylomarem....
3 przykręcamy 5/10nm wstępnie
4. Czekamy z godzinę, po to żeby przy dokręcaniu nie wyciskać niepotrzebnie usczelniacza.
3. PO godzinie, dokręcamy 55NM...
4. Ustawiamy zawory i jedziemy rozgrzewajac silnik
5. Na gorącym silniku spuszczamy płyn chłodniczy, ustawiamy cylinder w górnym martwym na ssaniu (zawory poluzowane)
6. Luzujemy głowicę ale tak żeby nie podniosła sie nam na zaworach - ważne,
7. dokręcamy 65NM

czy bys cos zmienił? i ostateczne pytanie czy wg. Ciebie moge uzyć DIRKO czy kupic REINZ?
wiem ze sie powtarzam ale chce byc pewien ze wszystko bedzie ok a moze masz jakieś inne przemyślenia?

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 11 maja 2017, o 18:12
przez szopen
Tak zrobiłem po kolei ostatnio i jest ok, tylko reinzosil

1. Czyścimy bardzo dokładnie gwinty śrub i otworów w bloku, śruby smarujemy smarem z MOS2 (np przegubowym z wymieszanym dodatkowo z kropelką oleju)
2. Odtluszczamy powierzchnie, uszczelke palcujemy reinzem jak najcieniej się da ale równomiernie, szczególnie dokładnie w koło kanałów wodnych, oczywiście pierścień cylindra nie smarujemy.
3 przykręcamy 5/10nm wstępnie
4. Czekamy z godzinę a nawet i ze 3, po to żeby przy dokręcaniu nie wyciskać niepotrzebnie usczelniacza.
5. PO godzinie, dokręcamy 60NM... (ja dokręciłem 60NM, bardzo dobrze szło można nawet 65NM, spróbuj nawet i 65)
6. Gotowe, nic więcej nie robisz, zalewasz płynem ma być...

Re: Uszczelki głowicy - temat zbiorczy, uszczelnienie i pate

PostNapisane: 11 maja 2017, o 18:45
przez masa03
ok jutro jade zakupic reinza