Teraz jest 25 kwi 2024, o 14:14

Odpalenie po latach

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odpalenie po latach

Post przez szopen » 13 sty 2019, o 13:43

Nie ustawisz tego moto na niektorych slupkowych jesli nie masz mozliwosci odwrocenia slupkow do góry nogami.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odpalenie po latach

Post przez koper85 » 3 mar 2019, o 10:50

Hej, troche czasu uciekło ale wczoraj udało się coś zrobić, a wiec motorek odpalony, pali od strzała, synchro zrobine ale... brak mocy, jak by chciał ale... gaźniki jak pisałem wcześniej wyczyszczone, dysze nowe, aircaty nowe, nie mam już pomysłów, może źle dysze pozakładałem? świece kupione nowe ale jedna od nowości coś chrzaniła wiec założyłem od vf700, również nowe, zamówiłem dedykowane bedą w poniedziałek. Może problem leży w składzie mieszanki? przy 2,5 kichał, przy 3obrotach również, teraz jest delikatnie ponad jeden obrót, troche mało ale chodzi najlepiej, nie kicha, ładnie sie wkręca na obroty lecz jest słaby.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odpalenie po latach

Post przez szopen » 3 mar 2019, o 11:24

koper na 99% moduł... brak kąta wyprzedzenia zapłonu, będzie mułowato wchodził na obroty. Zmierz uzwojenie wyprzedzenia kąta zapłonu, domyślam się że masz moduł dużą skrzynkę pod siedzeniem? Jak coś to zamawiam ignitechy z czech.

Jednak... te prychanie mnie troszkę zbija z tropu, też tak jakby dalej gaźnik był brudny, prycha czy strzela i kiedy? na wejściu na obroty czy na zejściu?

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odpalenie po latach

Post przez koper85 » 3 mar 2019, o 11:40

kichał przy zejściu ale śruba składu mieszanki była na 2,5 obrotu, mi również wydaje się ze to nadal gażniki, siedziałem wczoraj przy nim pół dnia, szukając różnych kombinacji i tak skład mieszanki na 2obroty - nie wkręcał sie na obroty, jak by go zalewało, jak juz wszedł to nie schodził... przy 2,5 kichał, przy 3 ładnie wchodził na obroty, ale przy schodzeniu kichał. przy 1i troszeczke powiedzmy tak 1,2 obrotu ładnie pracuje, trzyma wolne obroty, ładnie wchodzi i schodzi, ale podczas jazdy słaby...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odpalenie po latach

Post przez szopen » 3 mar 2019, o 12:13

jak kicha przy zejsciu to problem jest z dyszami wolnych obrotów, z membranami air cut lub z drożnością kanałów od aircut/wzbogacania mieszanki/wolnych obrotów. Jak coś to służe z chęcią ultradźwiękami.

Ilość obrotów na śrubie składu to zly trop, motocykl będzie jeździć od 0.5 do 3.5 obrota a nawet więcej bez problemów. Będzie jedynie subtelna różnica w odpychaniu się i kolor świec oczywiscie.

A jakie tlumiki masz, oryginalne? Czy puszka filtra powietrza oryginalna?

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odpalenie po latach

Post przez koper85 » 3 mar 2019, o 12:24

puszka filtra orginalna, filtr nowy, tlumiki orginal ale jeden dziurawy, zalatałem blacha na chwile aby nie dmuchalo ale zamówie nowe, widziałem na allegro jakieś 250 zl sztuka podobno orginal... miałbyś ochote zająć sie tymi gaźnikami?

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odpalenie po latach

Post przez koper85 » 3 mar 2019, o 12:24

puszka filtra orginalna, filtr nowy, tlumiki orginal ale jeden dziurawy, zalatałem blacha na chwile aby nie dmuchalo ale zamówie nowe, widziałem na allegro jakieś 250 zl sztuka podobno orginal... miałbyś ochote zająć sie tymi gaźnikami?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odpalenie po latach

Post przez szopen » 3 mar 2019, o 12:58

tak mogę się nimi zająć pw

Poprzednia strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości