Teraz jest 20 kwi 2024, o 03:11

Sam wchodzi na obroty.

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Sam wchodzi na obroty.

Post przez demobil » 31 mar 2019, o 16:23

Cześć,
Mam taki problem, że motor jak już odpali, trochę popracuje itp. Jak się doda gazu i po odpuszczeniu - trochę zejdzie z obrotów i zaraz sam zaczyna wchodzić na wyższe obroty. Czasami również jak chodzi na na wolnych bez ruszania manetki zaczyna nabierać wyższych obrotów. Jak już wejdzie na wyższe obroty to manetką można tylko zwiększyć. Żeby spadły trzeba podciągnąć linkę ssania na chwilkę do góry, odpuścić w dół i obroty spadają. Czasami trzeba ssanie przytrzymać dłużej w górze żeby obroty spadły. Nie wiem czy jasno to opisałem ...
Może ktoś coś podpowiedzieć, dodam iż dopiero zagłębiam się w ten motocykl, kupiłem go w zimie :)
GL400
Z góry dzięki za pomoc.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Sam wchodzi na obroty.

Post przez szopen » 31 mar 2019, o 17:36

Gaźnik jest do roboty na dzień dobry i regulacja, jak chcesz przysłać gaźnik na ultradźwięki to zapraszam.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Sam wchodzi na obroty.

Post przez demobil » 31 mar 2019, o 18:02

Ile taka przyjemność u Ciebie, tj. rozebranie i czyszczenie ?
Może jest jakaś instrukcja/schemat regulacji takich gaźników, może zacznę od tego ? Żeby przynajmniej się trochę śmignąć zanim zacznę rozbierać moto.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Sam wchodzi na obroty.

Post przez szopen » 31 mar 2019, o 20:31

Tu masz temat ale jak kupiłeś i stał to szkoda czasu, lepiej wrzucić na ultradźwięki:
viewtopic.php?f=13&t=296#p6610

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Sam wchodzi na obroty.

Post przez demobil » 2 kwi 2019, o 23:44

Pokusiłem się o rozebranie i czyszczenie gaźników. Na początek pytanie o poziom paliwa w gaźnikach, jaki powinien być. Na zdjęciu widać iż w lewym jest sucho, a prawy cały mokry. Było tyle paliwa, że się wylewało bokami jak przechylałem gaźniki. I tu jest moje pytanie, w lewym jest za mało paliwa czy w prawym jest za dużo ? Motor był odpalany dwa dni wcześniej.

Jeszcze tylko dodam, że jak odpaliłem motor dwa dni wcześniej to chodził tylko na lewym, prawy ruszył dopiero po przetarciu świecy bo była mokra.

Obrazek

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Sam wchodzi na obroty.

Post przez szopen » 3 kwi 2019, o 08:40

w komorze ma być paliwo więc nie wiem skąd te zdziwienie, że aż tyle? No zazwyczaj komory są pełne paliwa, prawie aż po brzegi, inaczej to by nie jechało??? Ale ile? no lewa sucha ale ty ten gaźnik wyciągałeś, manewrowałeś nim, tam przez przelew mogło Ci wycieknąć, a w ręku jak przechylisz gaźnik lekko.... to to nie znaczy że jakby był w ramie to będzie to "tak samo lekko" bo w motocyklu taki przechył mógłby się już okazać ekstremalny. Takie pomiary "na czuja" nie mają najmniejszego sensu. Poziom sprawdź zgodnie z serwisówką, jeśli pływaki nie trzymają poziomu to nadają się do wymiany bo w tego typu pływakach nie reguluje się poziomów - utylizacja i do kosza. Wtedy trzeba kupić nowe pływaki z regulacją z ebay, albo nówki sztuki takie jak masz bez regulacji... występują dwa typy. Trudno powiedzieć czemu CI podlewa, może być poziom, może coś zaworek iglicowy nie trzyma..


Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości