Teraz jest 26 kwi 2024, o 12:54

Regulacja gaźników w CX-ie

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Regulacja gaźników w CX-ie

Post przez jackjan73 » 10 kwi 2019, o 20:47

Nie robiłem synchro. Przepustnice ustawione "na oko". Planuję wężykiem z olejem zrobić bo nie mam zegarów. Czy to zły pomysł?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Regulacja gaźników w CX-ie

Post przez szopen » 10 kwi 2019, o 20:51

nie no nie traćmy czasu, gaźnik nie ustawiony na synchro porządnie to nie mamy o czym mówić że jest gorzej lepiej... strata czasu zupełnie... w dziale modyfikacje tam robił synchronizator HenrykKwinto w temacie o gaźnikach.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Regulacja gaźników w CX-ie

Post przez jackjan73 » 10 kwi 2019, o 21:01

OK, robię synchro...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Regulacja gaźników w CX-ie

Post przez szopen » 10 kwi 2019, o 21:02

nie w modyfikacji tylko w moich naprawach jest temat też o czyszxczeniu gaźnika i tam sebastian robił sam synchornizator

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Regulacja gaźników w CX-ie

Post przez jackjan73 » 11 kwi 2019, o 07:30

A co z tym ułożeniem linek gazu. Czy u was manetko chodzi gładko, lekko i odbija?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Regulacja gaźników w CX-ie

Post przez szopen » 11 kwi 2019, o 09:38

Wszystko chodzi lekko

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Regulacja gaźników w CX-ie

Post przez Piterrrrr » 11 kwi 2019, o 11:50

Manetka chodzi lekko, sama wraca. Moje gaźniki moczyły się kilka razy w nafcie i benzynie, potem czyszczenie końskim włosiem i przedmuchiwanie. Na zimę i tak pewnie wyślę Szopenowi na czyszczenie w myjce. Póki co wszystko chodzi jak należy. Składy mieszanki przerabiałem dosyć długo i motocykl najlepiej chodzi przy wykręceniu 2-2,5 obrotów. Strzelanie w tłumik nie przeszkadza jakoś bardzo przy schodzeniu z obrotów, ja to lubię, ale mi strzela ponieważ puszkę środkową mam pustą już a tłumiki też przelotowe praktycznie.
Synchronizację bym chętnie zobaczył jaką mam. Muszę przeglądnąć ten temat na forum.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Regulacja gaźników w CX-ie

Post przez jackjan73 » 11 kwi 2019, o 12:04

Jasne. Ale gażnik jest czysty i wszystkie dźwignie w nim chodzą jak należy i sprężyny też odbijają energicznie. Problem wydaje mi się w ułożeniu pancerzy, że może za bardzo się zaginają (za dużo łuków). Którędy powinny być poprowadzone pancerze linek?

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Regulacja gaźników w CX-ie

Post przez Piterrrrr » 11 kwi 2019, o 12:55

Wg. mnie najlepiej jak najmniejszym łukiem, prowadź i od razu sprawdzaj jak chodzi manetka na bieżąco. Możesz też sprawdzić, czy w manetce nie rozwarstwiła Ci się linka, czasem tam może blokować.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Regulacja gaźników w CX-ie

Post przez szopen » 11 kwi 2019, o 13:40

ułożnie pancerzy masz opisane w serwisówce w dziale CABLE ROUTING

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości