no to przecież noga nie jesteś, wiesz co to jest cewka indukcyjna i co się z nią dzieje jeśli przemieszcza się obok niej magnes ... wiesz że przerwana cewka nie indukuje prądu na jej końcach... u ciebie jest prąd więc cewka nie ma przerwy, jest nawinięta więc indukuje, więc musi mieć jakiś opór bo to cewka...
co do tego co się dzieje dalej... no dalej to już ten prąd wpada do modułu, a tam jest elektronika i albo wiesz, albo nie wiesz... a jak nie wiesz to nie rozumiesz, lub nie rozumiesz to i nie wiesz i tego nie rozwikłasz
później z modułu prąd sobie wędruje do cewki która w przypadku zapłonu CDI można określić niefachowo jako transformator szybkiej reakcji wyładowawczy (nie magazynujący tak jak w przypadku TI), on dostaje krótkie impulsy i ma z tego zrobić prund o wysokim napięciu i ma polecieć na świece.
Gdybyś miał oscyloskop to mógłbys coś tam te przebiegi prądów porównać np miedzy sprawnym modułem, a twoim... no ale... po co, naprawisz to CDI? znasz isę? nawet gdybyś się znał naprawiłbyś CDI to jaki jest tego sens jeśli jego zasilanie zależy od dwóch cewek na aleternatorze które się notorycznie palą i nikt tego nie nawinie dobrze - nikt.. chyba że kupisz oryginalny nowy alternator hondy i znowu cewki będą ci ładować kolejne 30 lat.... lub jeśli sobie stworzysz jakiś zasilacz AC dla CDI tylko tu znowuż jest problem bo w CXie niskie obroty są na niskim napięciu, a wysokie są na wysokim napięciu więc trzeba coś kombinować obrotozależnego i znowu skomplikowanego... i jeszcze jest jedno uzwojenie do zmiany kąta zapłonu - czyli nawet jakbyś wszystko to naprawił to jeszcze uzwojenie kąta zapłonu może się zjarać i nici z powyższego bo motur bedzie palił ale od 3tysi nie będzie wyprzedzał zapłonu i będzie mulił... - są te takie usterki - iskra jest motur nie jedzie bo nie wyprzedza zapłonu.
W innym wypadku.. ignitech... tu byli już tacy co nawijali cewki, i byli tacy co moduły naprawiali tylko co z tego...