Oprócz pomiarów rezystancji na poszczególnych połączeniach, możesz również podczas pracy motocykla mierzyć prąd (zmienny) wytwarzany przez cewki ładujące oraz pulsery. Możesz sprawdzać poszczególne wartości odpalając motocykl i wpięcie się w kolejno w:
LB - G - powinno byc pewnie z 50v - tak mi się wydaje, niskie obroty
LB/R - G - pewnie i ze 100v na wyższych obrotach
O/W - LB/W - jakiś prąd powinien być ale nie wiem jaki....
masa O/W
masa LB/W
Mniejsze prądy powinieneś uzyskać z pulserów czyli
masa - B
B-W
masa - W
O/R - O
masa - O/R
masa - O
kolejność podłączenia biegunów miernika może mieć znaczenie (chyba)... sprawdź...
Mówisz, że motocykl na zimnym pracuje dobrze tak? a na ciepłym wypada Ci zapłon.... no to, powinieneś przeprowadzić testy na rezystancje w taki sposób:
Przydałoby się przy pomiarach podgrzewać poszczególne uzwojenia i sprawdzać, czy nie zmieniają oporu...