POnieważ oryginalny system pociąga za sobą koszty, jak padają cewki ładujące to nie ma skąd wziąć alternatora, jak kupisz to bardzo drogo ale to będzie chiński zamiennik i też padnie, jak moduł padnie to też nie ma sensu pchać kase w oryginał 30 letni, a nawet jeśli kupisz oryginał to zawsze pozostaje pytanie, jak długo pochodzą cewki ładujące, i tak w koło macieju nie mówiąc już tu o uzwojeniu przyspieszenia zapłonu.
W zależności od stanu oryginalnych komponentów, to różnica może być zero jedynkowa bo jeśli np nie miałeś iskry a ją masz to chyba nie można powiedzieć że nie pracuje lepiej. Jeśli ktoś jeździł CXem który działał ale miał uszkodzone uzwojenie wyprzedzenia zapłonu to różnica będzie kolosalna, w innych przypadkach jeśli założyć że 30 letni układ hondy jest jeszcze sprawny to różnica też jest zauważalna ale nie wyczuje jej ktoś kto dopiero zetknął się z CXem, fakt jest taki że iskra jest mocna i wchodzi to na obroty lepiej, zresztą od początku forum ten wątek stale wisi na górze i doczekał się 50 stron już praktycznie to o czymś świadczy chyba nie trzeba lepszej reklamy.
Ja zawsze mówie, masz sprawny stary moduł, wahasz się, to kup ignitecha, bo stary moduł jeszcze sprzedasz za 200 czy 300 póki sprawny, dorzucisz sobie do ignitecha i będziesz miał kilka problemów z głowy, a jak oryginał padnie to już nic z nim nie zrobisz i prawie 700 zl trzeba będzie wyścielić.