Teraz jest 30 kwi 2024, o 21:45

Ignitech kupno i montaż

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Ignitech kupno i montaż

Post przez Piterrrrr » 15 maja 2016, o 12:04

No dobra a w razie W Ignitech uznaje gwarancję?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Ignitech kupno i montaż

Post przez szopen » 15 maja 2016, o 13:54

no tak, tylko chyba liczą za przesyłki i masz tej gwarancji rok no to... <uoee>

Chwalą to to ludzie:
http://cx500forum.com/forum/general-dis ... riant.html

Naprawdę głupieje..... ignitech wciąż używa starych cewek, ludzie piszą że potrafią być z nimi kłopoty - nie wiem. Ale zakłada się i niby jest.... to co w tym rayu się boje to to, że elektornika jest w środku silnika i trzeba również ustawiać zapłon, ale można to zrobić z silnikiem w ramie.

Goście twierdzą że moduł ma kopa, leci po obrotach jak szalony i nawet wali iskrą jak nie dotykasz świecy do kapy rozrządu.

W tym momencie 135 Euro z wysyłką tutaj i go mam.. nic więcej nie muszę kupować...
Ignitech z wysyłką wychodzi ponad 150 euro, do tego 20 euro pulsery i koło zamachowe plus nowe cewki...

I co tu robić?

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Ignitech kupno i montaż

Post przez Piterrrrr » 15 maja 2016, o 15:27

Zawsze możesz być prekursorem i zamówić tą nowość :) . Ignitech niby sprawdzony ale jednak pewnie awaryjny? Trzeba by ustalić przez co się pali Ignitech.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Ignitech kupno i montaż

Post przez szopen » 15 maja 2016, o 15:31

A ja wiem czy się tak pali, teraz rozmawiałem z niemcem, w tamtym roku zamówili ich 100 sztuk, padły 4, jeden przyszedł od razu niesprawny..... to lepsza statystyka dla elektorniki niż przeciętna. Ale np inną rzecz się doczytałem, żę np ignitech potrafi nie dawać iskry na pulserze, na którym fabryczny CDI będzie wciąż działał... i np były takie przypadki.. gość ma CDI stare działające.. ale myśli sobie jeździ to będzie bezpieczniej ignitecha. Zamówił, podkłada ignitecha a tu nie działa..... wsadza swoje stare CDI - działa... niesie ignitecha do kolegi.. działa.... Więc co nie działa? 35letnia cewka, na którą niby ignitech jest bardziej wyczulony...

Mnie to wszystko ryba ale ja nie sram pieniędzmi, wiem że nic nie jest wieczne ale chciałbym żeby moduł mi pochodził 5 lat minimum... W tym momencie różnica jest spora... 135 euro vs 200 euro... rozbieranie silnika sranie uszczelnianie....

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Ignitech kupno i montaż

Post przez mlodypisar » 15 maja 2016, o 17:01

A po co Ty chcesz przebadać koło zamachowe, cewki itp.....??? A ja nic nie przerabiałem..

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Ignitech kupno i montaż

Post przez szopen » 15 maja 2016, o 17:10

No bo ja mam TI, a w TI masz całkowicie inaczej rozwiązany zapłon, jeśli chcesz ignitecha w euro czy w GLu to musisz wrzucić graty od CDI....

ale patrzcie, nawet moje koło zamachowe, weź teraz znajdź takie co nie ma rys pod tymi rolkami od rozruchu... a moje jest względnie dobre.... <uoee>

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Ignitech kupno i montaż

Post przez mlodypisar » 15 maja 2016, o 20:20

Szczerze to ja bym się w to nie bawił a co najwyżej to bym spróbował z tyn drugim co pisałeś. Znajomy ma euro i też coś narzekał ostatnio. Ale mówi że to chyba przez stożki bo przed zmianą było lepiej.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Ignitech kupno i montaż

Post przez jabol » 25 maja 2016, o 10:06

Gdzieś wyczytałem wczoraj ze ten ignitech psuje uzwojenia statora?? Ktoś coś wie na ten temat. Nie mogę znaleźć teraz tego linku :(

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Ignitech kupno i montaż

Post przez szopen » 25 maja 2016, o 11:36

Pierwsze wersje ignitecha nie mialy wtyczki obciążającej uzwojenie kata wyprzedzenia. Dlatego to uzwojenie paliło się. Zauważyli to ludzie którzy sprzedając motocykl chcieli wrócić do cdi i odsprzedać ignitecha. Później ignitech to naprawił wprowadzając układ obciazający to uzwojenia. To jest wtyczka z fioletowymi przewodami, można jej nie zakładać bo modułowi to bez znaczenia, i nie w każdym przypadku uzwojenie kąta zapłonu siadało.

Jeśli planujesz dłuższą przygodę z CXem to pewnie alternator będzie i tak zaraz do wymiany to wiesz....

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Ignitech kupno i montaż

Post przez jabol » 25 maja 2016, o 12:28

Ok, to już wszystko wiem :)

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości