Strona 2 z 56

Re: Ignitech kupno i montarz

PostNapisane: 25 mar 2016, o 23:33
przez Edzio
Ignitech to "pewność działania" a ja jakoś nie chce by tradycyjny CDI w piękny słoneczny i upalny dzień zrobił mi niespodziankę gdy będę daleko od domu.

Co do naprawy mam schematy tych modułów i jakie oporności powinny być prawidłowe, moj w pomiarach jest super a jednak jak dodam gwałtownie gazu lub przy spokojnej jeździe powyżej 5 tyś obrotów mam małe strzały z rury i nie mam mocy.

Re: Ignitech kupno i montaż

PostNapisane: 25 mar 2016, o 23:34
przez szopen
no to może wina jest po stronie uzwojenia wyprzedzenia zapłonu, czyli tego które siedzi pod małym dekielkiem tylnej pokrywy silnika... akurat ignitech nie potrzebuje już tego uzwojenia do poprawnego działania.... robiłeś wszystkie pomiary oprócz CDI?

Re: Ignitech kupno i montaż

PostNapisane: 25 mar 2016, o 23:36
przez jaca cx
No skoro ma odpowiednie parametry to pewnie nie wina CDI u mnie to uzwojenie też nie miało odpowiedniej oporności ...Dopiero po wsadzeniu bebechów od tego angola no i ignitech zaczeło to działać ale mam właśnie podejrzenie że moje stare CDI jest sprawne ;)

Re: Ignitech kupno i montaż

PostNapisane: 25 mar 2016, o 23:42
przez Edzio
Sprawdzałem tylko CDI nic innego nie mierzyłem.

Re: Ignitech kupno i montaż

PostNapisane: 25 mar 2016, o 23:50
przez szopen
no to tam masz uzwojenia ładujące na altku do łądowania kondensatorów, oraz uzwojenie ładujące do wyprzedzenia zapłonu, z tymże zmierzysz to i co? i ignitech.... masz serwisówkę?

http://cx500forum.com/forum/technical-h ... -what.html

Obrazek

jak CI się chce to mierz jeszcze te opory, możesz też odpalić silnik i zobaczyć ile uzwojenia ładujące dają ci prądu. Ignitech pracuje tylko i wyłącznie na pulserach, tych czujnikach hallotronowych co są przykręcone w wewnątrz obudowy.

Re: Ignitech kupno i montaż

PostNapisane: 26 mar 2016, o 00:00
przez Edzio
Posprawdzam jak w wrócę do domu, a wcześniej postudiuje trochę opisów bo narzazie moja wiedza jest na poziomie 1 klasy, tak dokładniej listopad 1 klasa.

Re: Ignitech kupno i montaż

PostNapisane: 26 mar 2016, o 09:40
przez szopen
Obrazek

Oprócz pomiarów rezystancji na poszczególnych połączeniach, możesz również podczas pracy motocykla mierzyć prąd (zmienny) wytwarzany przez cewki ładujące oraz pulsery. Możesz sprawdzać poszczególne wartości odpalając motocykl i wpięcie się w kolejno w:

LB - G - powinno byc pewnie z 50v - tak mi się wydaje, niskie obroty
LB/R - G - pewnie i ze 100v na wyższych obrotach

O/W - LB/W - jakiś prąd powinien być ale nie wiem jaki....
masa O/W
masa LB/W

Mniejsze prądy powinieneś uzyskać z pulserów czyli

masa - B
B-W
masa - W

O/R - O
masa - O/R
masa - O

kolejność podłączenia biegunów miernika może mieć znaczenie (chyba)... sprawdź...

Mówisz, że motocykl na zimnym pracuje dobrze tak? a na ciepłym wypada Ci zapłon.... no to, powinieneś przeprowadzić testy na rezystancje w taki sposób:



Przydałoby się przy pomiarach podgrzewać poszczególne uzwojenia i sprawdzać, czy nie zmieniają oporu...

Re: Ignitech kupno i montaż

PostNapisane: 28 mar 2016, o 19:55
przez szopen

Re: Ignitech kupno i montaż

PostNapisane: 29 mar 2016, o 00:49
przez Piterrrrr
Ożesz ty w mordę. No ciekawe to. W sumie ignitech. Tylko trochę tańszy. Zastanawiam się czy zamawiając z Ignitecha dostajemy mapę pod cx-a czy jakąś uniwersalną. Bo jeśli uniwersalną to to ustrojstwo co pokazal Szopen może być fajną alternatywą.

Re: Ignitech kupno i montaż

PostNapisane: 29 mar 2016, o 08:14
przez szopen
No nie do końca taki ignitech bo to cały czas wymaga cewki ładującej - jednej co prawda ale wymaga...