Teraz jest 19 kwi 2024, o 21:16

Zmiana g47 na g8 i ignitecha

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 16
Dołączył(a): 25 sty 2019, o 17:27
Lokalizacja: Podhale
Galeria: Przesłane zdjęcia

Zmiana g47 na g8 i ignitecha

Post przez mauzer » 11 maja 2020, o 09:39

Cześć.
Mam CX'a z 78' CDI, który ma zamontowany padający już stator g47.
Jest słabe ładowanie (ładuje i działa ale słabo) i mniejsze niż "w tabelkach" wartości na białym i niebieskim kablu (mimo to problemów aby podkręcić obroty ponad 5000 nie mam).
Przymierzam się do zmiany na stator g8 (ponoc generuje więcej pradu) w parze z ignitechem.
Czy stator z aliex.... się nadaje?
Czy taka zmiana nastręcza dużo trudności?
Czy dobrze wyczytałem, że po takiej zmianie moge "wyrzucic" pulsery ?
Czy coś innego może być przyczyną słabego ładowania?

ps.Test multimetrem pokazał że na pinach 3 i 7 mam za duże wartości i advance pulsery są uszkodzone. Na białym kablu mam 60volt a na niebieskim 75volt (zamiast 90volt i 100volt) - mimo to moto smiga.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana g47 na g8 i ignitecha

Post przez szopen » 11 maja 2020, o 09:47

bedziesz zamawial ignitecha sam bo teraz jest zamowienie w xzechach i moge cie dorzucic. nie wiem kiedy uda zrobić sie następna grupe zamowieniowa. jesli chodzi o alternatory podroby to odraszam lepiej tak

viewtopic.php?f=13&t=56

to nie musi byc g8 rozstaw nowych otworow tez.mozess nawiercic oby srednica zewnetrzna się zgadzala i odstawienie. wazne zeby byl to alternator z pierwszego montażu nawet uzywany ze świeżego rocznika taki posłuży.

Avatar użytkownika
 
Posty: 16
Dołączył(a): 25 sty 2019, o 17:27
Lokalizacja: Podhale
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana g47 na g8 i ignitecha

Post przez mauzer » 11 maja 2020, o 10:14

bedziesz zamawial ignitecha sam bo teraz jest zamowienie w xzechach i moge cie dorzucic.

Daj znać jak to cenowo i termionowo by wypadało.

Co do altka z ali.
Masz z nimi jakies złe doswiadczenia?
Kumpel ma takowy zbedny (nowy) i może puścic mi za grosze.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana g47 na g8 i ignitecha

Post przez szopen » 11 maja 2020, o 11:00

altek z ali to chiny.. jak lubisz sciagac silnik zeby altek wymienic to proszę. reszta pw

Avatar użytkownika
 
Posty: 16
Dołączył(a): 25 sty 2019, o 17:27
Lokalizacja: Podhale
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana g47 na g8 i ignitecha

Post przez mauzer » 23 maja 2020, o 20:58

Czesc.
Jestem juz po zmianie altka z g47 na g08 z ignitechem.
Polecam wszystkim. Moto ma nowe zycie.
Laduje i smiga az milo.
Jakby ktos mial jakies pytania jak to zrobic to chetnie poratuje "chłopską" informacją.

Ps. Dzieki Szopen za ignitecha i uszczelki :)


Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości