przeglądałem ponownie temat, i wpadam na takie oto
https://gl500.cutler.ws/2017/12/01/comp ... nspection/juhass jak masz siłę szukać zagubionych barów to szukaj, mi się jakoś do tej pory nie udało znaleźć, robiłem silniki i mierzyłem przed - podobne wyniki do twoich, później zmiana pierścieni, remont głowic u dziaka, uszczelka z klasy - niby wysokość jak ori, i zawsze kompresja niska. Nigdy mi się nie udało wyrzeźbić z tego silnika 10 bar, do swojego silnika miałem uszczelki dorabiane, prosiłem gościa z lublina co dorabia żeby mi zrobił 2 dychy niższą tak było ustalone, ale otworzyłem przesyłke a tam grubość ori więc już załozyłem co zrobił, ale miałem dwa motocykle pewne na garażu na 100%, jeden to był Salomona 60 tys wszystko perfekt osiowania bez najmniejszej ryski, zero klekotu ze sprzęgła piękny silnik - ciśnienie na gorącym 8 bar, i kolejny to silnik optimistiq - przebieg 16 tys, mierzone jak motocykl odebrałem a następnie troche jazdy przed oddaniem motocykla w ręce właściciela to samo, 8 bar. Miałem też taki ładny egzemplarz tutaj z okolic przemyśla, to samo. Z tego co pamiętam silnik cyprysa był też w ładnym stanie i też go pomiarowałem - nie pamiętam ile wypluł ale nic co by mi utknęło że w końcu się znalazł wyjątek. W tych trzech motocyklach upg to był oryginał nikt tam nawet nie grzebał a motorki chodziły pięknie. Mój manometr jest sprawny, pokazuje dokładnie tyle ile inne manometry na warszstacie, zresztą błąd nie byłby większy niż pół bara. Jak uda Ci się podnieść kompresje o 2.5 bara od pomiarowego 7.5 które uzyskujesz to daj znać co zrobiłeś bo sam jestem ciekawy. Oczywiście u mnie pomiary robione na ciepłych silnikach, dwie świece wyrzucone oraz przepustnica podniesiona na max.