Strona 2 z 6

Re: Nie ma iskry na jednym cylindrze

PostNapisane: 17 kwi 2016, o 22:11
przez jaca cx
maksw pewnie cewki to nie będą ale jak coś to u mnie jeżdżą cewki od kawasaki GPZ 500 i mam kilka na zbyciu jak coś ;)

Re: Nie ma iskry na jednym cylindrze

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 20:45
przez maksw
Mówisz że to nie wina cewek?? Hmm czego w takim razie ? wszystko poza tym było sprawdzone i zrobione :( to jedyne co może go jeszcze boleć.

Re: Nie ma iskry na jednym cylindrze

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 20:59
przez jaca cx
Ja tam strzelam ( bo tylko tak mogę ) że to moduł zapłonu <haha> ostatnio to taka plaga jest CX-y maja taka przypadłość po tylu latach jak dostaną nowego wymagającego właściciela <rotfl>

Re: Nie ma iskry na jednym cylindrze

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:06
przez mlodypisar
Przeczytaj co napisałem wcześniej i powiedz czy to nie ta sama sytuacja <luzik> Napewno poszło uzwojenie przy alternatorze które odpowiada za zapłon. Które ja też naprawiłem i było dobrze na chwile a dokładnej na 40 sekund :[ po czym się znowu spaliło. Obecnie czekam na nowy moduł Ignitecha który ma za zadanie ominięcie tego zapłonu i mam nadziej ze już w tym tygodniu będę mógł wreszcie normalnie odpalić mojego CX i cieszyć się jazdą.

Re: Nie ma iskry na jednym cylindrze

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:09
przez jaca cx
no czyli moduł zapłonu <luzik> to choroba taka , objawia się po latach i występuje u znacznego grona populacji <rotfl>

Re: Nie ma iskry na jednym cylindrze

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:13
przez szopen
maksw ty mówiąc o cewkach, masz na myśli cewki zapłonowe czy cewki ładujące???

Bo w tym wątku jest napisane na co składa się układ zapłonowy CDI, i masz typowy objaw wysranej cewki ładującej, zmienia się opór wraz z temperaturą, to jest typowe dla takich usterek. Cały wątek też prezentuje, że naprawa tego starego układu to błędne koło...

Jesteś w stanie pomierzyć sobie alternator i cewki ładujące na zimnym i ciepłym sinliku wtedy kiedy już nie działa i zobaczyć co się upaliło? czy cewki ładujące czy moduł zapłonowy?

Re: Nie ma iskry na jednym cylindrze

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:18
przez jaca cx
Szczerze ! to ja sobie kupiłem nowy altek bo spaliły mi się właśnie te cewki bądz cewka i podziałało to kilka set km pózniej znowu dupa brak iskry i okazało się ostatecznie że to cdi , sam sprawdziłeś Paweł że nie chula . Tylko zakup ignitecha daje spokój <piwo>

A też już myślałem że to cewki cewki zapłonowe stąd mam już kilka zna zapas od kawy <rotfl>

Re: Nie ma iskry na jednym cylindrze

PostNapisane: 6 maja 2016, o 20:34
przez masa03
tak... cdi czesto padaja... najlepiej podmienic od innego i diagnoza jest, mój cdi do dzis lata w innym cx-ie :]

Re: Nie ma iskry na jednym cylindrze

PostNapisane: 23 maja 2016, o 23:21
przez jabol
Mnie dziś też spotkała ta przypadłość. Moto odpaliło pochodziło ze 3 min i zgasło. Brak iskry jednym cylindrze. Sprawdzałem oporności na złączach od silnika i wydaję się ze jest OK. Poradźcie coś :( Kupować IGNITECH czy możecie polecić jakiegoś speca w wawie co naprawia takie moduły???

P.S. Tak zapytam, czy próbował ktoś rozebrać oryginalny moduł CDI by na jego podstawie zrobić taki sam na nowych podzespołach??

Re: Nie ma iskry na jednym cylindrze

PostNapisane: 24 maja 2016, o 08:45
przez szopen
w zasadzie na dany moment to chyba masz kilka wyjść już:

1. ignitech... ja będę również zamawiał - zamówienie razem wyjdzie taniej, mam już u nich wypracowaną zniżkę... :) Nie duże to kwoty ale 20euro w kieszeni to zawsze coś i przesyłka będzie taniej... radzę się szybko decydować bo po komisji weneckiej euro może być u nas po 6 zeta...
2. jeśli masz łeb nie od parady to możesz rozdziobać CDI i sam go naprawić bo w budowie z racji wieku jest na pewno prosty...
3. skontaktować się z młodympisarem i naprawić ten moduł - koszt jest duży, połowa ignitecha... nie polecam
4. moduł z australi RAY-SAN jest trochę tańszy od ignitecha....
5. moduł polski prog-CDI - wychodzi cenowo podobnie, nikt tego nie testował na CX z czujnikami CDI (kolega z forum ma się skontaktować z producentem w krakowie i może się uda nagrać testy - ale dopiero wczoraj dałem namiar). Sam klient jest "dziwny", zdaje się nie rozumieć prawideł rynku - mówię mu że będzie zejście, ale trzeba trochę wkładu żeby wypromować produkt, nagrać film, podłączyć do motocykla zdjęcia itp... i dostosować cenę do realiów polskich.... ale jego to nie interesuje, trochę taka "komuna".... "bierz co mam"...

Rozmowa również była i tutaj:
viewtopic.php?f=12&t=84

Mlodypisar.. to rozdłubywałeś CDIka osobiście? Bo ja mam u siebie pacjenta i mógłbym to rozebrać i pomierzyć graty w środku.... jeśli są oznaczone to raczej nie będzie problemu z naprawą tego.
http://rajamolor.blogspot.com/2008/06/h ... matic.html

Obrazek

Obrazek

Hmmm to co jaca, próć twojego CDI? Próbować coś z nim zrobić?