przez szopen » 14 lip 2021, o 09:27
to mogą być cewki indukcyjne do zasilania modułu zapłonowego, cewki mają to do siebie że jak już kończy sie ich żywot to na ciepłym tracą oporność, musiałbyś sprawdzić robiąc pomiar rezystancji na zimnym i na mocno rozgrzanym silniku. Jeśli pomiary będą odbiegać to nie wypuszczaj sie daleko. Może to być juz coś z prądniczką wyprzedzenia kąta zapłonu - to też idzie z małej oddzielnej prądniczki.
W innym wypadku przy dodoawaniu gazu to mało mi przychodzi do głowy ale typowe prolemy, paproch w gaźniku np i akurat jak jest mocno gorąco to mu mieszanka nie podpasowuje, może skład ruszyć lekko - zubożyć, może do kolanka zarzuca paliwem, cewka zapłonowa/świeca/przewód do fajki i sama fajka. Zawory nieszczelne to jak wali w gaźnik backfire, albo jak zrobisz łyche, zamkniesz i na zejściu z obrotów przy zamkniętych strzela to albo zawory albo skład ale to nie chyba nie u ciebie.