Teraz jest 20 kwi 2024, o 04:31

Wakuometry do synchronizacji

Wszystko pobieżnie o Honda CX500, motoryzacji, sprawach bieżących, narzędzia warsztatowe, zmiany w przepisach drogowych/ubezpieczenia itp.
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez szopen » 28 maja 2017, o 16:05

wiem wiem.. niedokładne :)

trzeba opylić i przejść na rtęciówke...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez Carlo » 28 maja 2017, o 16:27

Opylić można a nawet mus.
Tylko najpierw trzeba se zrobić zastępstwo i nie na rtęci tylko tak jak pokazują na youtube.
Skala i wartość nie mają żadnego znaczenia. To jest manometr różnicowy. 2 słupy muszą być równe.
A żeby było dokładnie to ciecz o dużo mniejszym ciężarze właściwym niż rtęć.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez szopen » 28 maja 2017, o 16:29

e no spoko, na carbtune też nie ma co narzekać, przecież na tym się robi synchronizacje i to skutecznie... ja podłaćzam każdy słupek pod jeden cylinder i zawsze pokazuje tak samo, nie mam nic rozjechanego a gdyby nawet to da się to wyregulować.

a tamten to ja nawet nie mam kiedy sobie zrobić... :|

PS. wystawie carbtune dzisiaj niech się sprzeda ściągnę sobie ze stanów rtęciowy...

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez Henryk Kwinto » 29 maja 2017, o 19:22

szopen napisał(a):Jeszcze wam powiem tak... robię tą synchronizacje, odkręciłem kontrę no robie.. skończyłem.. zakręcam kontre... sprawdzam patrze... a tu kurde 2 cm różnicy na słupkach o kurde... także uważajcie na to... regulacja, zakręcenie kontry.. sprawdzenie. Inaczej ustawicie, zakręcicie i dupa..

No właśnie przy kontrowaniu delikatnie się przestawia. Trzeba przykontrować, sprawdzić - jeśli ok to kroplę farby i voila.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez szopen » 3 cze 2017, o 18:41

uwaga... dzisiaj zieje wkurwem na wszystkich.....

od kilku dni walcze z motocyklem Macieja bo strzela w tłumik jak zamknie się gaz, ale nie tylko bo potrafi sobie strzelić również jak się jedzie na stałych obrotach.... motocykl taki już przyjechał od niemca, w zimie zapałił na ssaniu również ze strzałami ale jak popatrzyłem na stan gaźnika to sobie pomyślałem jedynie, że brud... no nie niestety to nie brud... bo motocykl wali salwami dalej.... był 3 razy synchronizowany, chodzi równo, wkręca się na obroty, schodzi z obrotów... regulowany na ubogo bogato nic nie pomaga.... strzela..... w końcu się wkurwiłem i poprosiłem Dawida o jego motocykl. Zuch chłop że jeszcze mnie znosi i nie kopną mnie w dupe bo tyle ile on ma ode mnie przykrości..... (nie mniej niż każdy tu z was, ja pierdole ze mną to jest naprawdę ciężko wytrzymać stwierdzam) ale wracając....

Rozpiździałem dzisiaj dwa CXy na swoim 3 kurwa na 6, żałując w między czasie że za młodego nie grałem w gume (zacząłem na starość <lol> ale w inną) to bym był lepszy w skakaniu w skoku w dal między bakami.... ehhh

więc gaźnik od Dawida wpadł do Macieja.... odpalam.... jeb chodzi.... zapierdala wszystko równo zero prychów, strzałów...... przejechałem się... łoo.... jakie odejście.... zupełnie jak u Dawida..... no to drapiemy się w głowe co? <mysli2>

OK.... rozgrzejmy dziada i dawaj go pod synchro, moim oczom pokazuje się to:
Obrazek

doznaje szoku ;-o ;-o

takie syncro a motocykl chodzi jak zegarek.... ha.... to se myślę... 3 lata szukam w swoim CXie czemu nie jedzie a tu synchro zjebane....

ale zaraz zaraz..... co jest.... podłączam pod wejścia 2/3 taka sama różnica... podłączam pod wejścia 3/4... taka sama różnica..... biorę lewy cylinder i podłączam pod 1/2/3/4 - słupki pokazują to samo 26mm, później prawy pod każdy słupek.... to samo 1/2/3/4... pokazują to samo coooo jest???

CARBTUNE JEST DOBRY.... co się dzieje z tym pierd... motocyklem.....

dobra pora odkręcać swap... wpada znowu gaźnik macieja.... myślę ustawie go tak samo jak ten dawida na 26mm lewy i 12mm prawy... ni h.... nie mogę..... jeśli ustawie na lewym 26mm to prawy już nie ssa nie ma wskazania a motocykl chodzi parszywie, nie schodzi z obrotów i co???

Jakie wnioski panowie? bo ja mam kilka nasuwających się wniosków... jednym z nich jest taki że synchro w tych gratach nie zawsze zda egzamin.. potrzeba gościa który ma ucho!!!!

PS. dzisiaj już nie miałem siły ale rozgrzeje motocykl dawida i podłącze synchro zobaczę jak jego motocykl wykaże i co...

 
Posty: 382
Dołączył(a): 18 mar 2017, o 09:42
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez sirturek » 3 cze 2017, o 19:17

Wniosek - moim zdaniem synchronizacja nie jest przyczyną strzelania, problem musi gdzieś leżeć w samych gaźnikach, coś musiałeś przeoczyć.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez szopen » 3 cze 2017, o 19:19

otóż nic nie przeoczyłem bo nie ma co... wytłumacz mi dlaczego Dawida gaźnik działa perfekcyjnie przy tak rozjechanych słupkach? co mogłem przeoczyć?

mało tego... znowu dwa komplety króćców były przykręcane pomiarowych do króćców... oryginalne z zestawu carbtune i gazowe, 3 komplety przewodów... i wskazania są takie same....

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez Henryk Kwinto » 3 cze 2017, o 22:20

Paweł, a próbowałeś wstawić Macieja gaźnik do Dawida sprzętu i ew. na nim zrobić synchronizację i sprawdzić?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez szopen » 3 cze 2017, o 22:22

nie bo to trwa ze dwie godziny takie motanie w jedną strone.. odpuszczam... wina leży w samym gaźniku, albo w regulacji gaźnika... ale jak to dobrze uregulować skoro poprawnie działający gaźnik na słupkach pokazuje głupoty.. <uoee>

wpadłem na myśl, że dobrze synchronizowany gaźnik będzie w stanie utrzymać jak najniższe obroty.. np. 600 obrotów.... czym niższe jałowe obroty, tym lepsza synchronizacja... tak mi się wydaje...

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez Henryk Kwinto » 3 cze 2017, o 22:27

Może łapie gdzieś na króćcu lewe powietrze? Albo przy mocowaniu rury z głowicą - łapie powietrze i dopala niedopaloną mieszankę?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości