przez szopen » 3 cze 2017, o 22:55
ja nie twierdze że nie, ale akurat ja swój problem "niejechania" przerypałem dokładnie na niemieckim forum, i zostałem po 100kroć poinformowany żeby się odpierd... od gaźnika 20kw bo to nie to i są takie same, i że oni już 100 CX odblokowali i jeżdżą na gaźnikach 20kw a i kupowali 37kw na daremno...... co zresztą się później osobiście przekonałem kupując kolejne gaźniki 37kw do swojego EURO (fabrycznie siedział 20kw) i nic się nie zmieniło.. wsio to samo...
ale nie twierdze że nie, bo są różne roczniki, różne zmiany i nie wiadomo.... bo np macieja gaźnik ma dysze powietrzne składów wbijane - z tym się spotkałem po raz pierwszy, a wszelkie inne gaźniki jakie miałem w ręku mają te dysze normalnie odkręcane... w sumie miałem w ręku już 7 gaźników cx z czego każdy z nich rozbierałem na atomy....
dlatego biorę to pod uwagę, ale to też nie zmienia nic jeśli chodzi o rozjechane słupki na zajebiscie pracującym gaźniku dawida.... to też daje do zrozumienia że zsynchronizowany na urządzeniu gaźnik, nie musi być wcale dobrze zsynchronizowany.... a w przypadku Macieja to ja wiem że nie jest więc zanim go całkowicie pozbawię drogą eliminacji racji bytu ze względu na 20kw, to może w jakiś by sposób go zsynchronizować na 100% dobrze...