Teraz jest 25 kwi 2024, o 16:48

Wakuometry do synchronizacji

Wszystko pobieżnie o Honda CX500, motoryzacji, sprawach bieżących, narzędzia warsztatowe, zmiany w przepisach drogowych/ubezpieczenia itp.
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez szopen » 3 cze 2017, o 22:31

NIE ŁAPIE!!! wszystko jest OK!!!

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez Henryk Kwinto » 3 cze 2017, o 22:36

A Macieja czasem nie miał 20kW?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez szopen » 3 cze 2017, o 22:37

to jest 20kw i mam to na uwadze, ale według wszelkich zapewnien jest to taki sam gaźnik.... zresztą ja również mam gaźnik do EURO 20kw i on się niczym nie różni od tego 37kw...

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez Henryk Kwinto » 3 cze 2017, o 22:38

JA mam 37 kW i gaźnik jest trochę inny niż Macieja - wlot paliwa z boku przy lewej komorze

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez szopen » 3 cze 2017, o 22:38

??? wlot paliwa? rurke/łącznik paliwowy ktoś odwrotnie założył.. jak odseparowujesz gaźniki to możęsz tą rurkę przestawić o 180stopni.. u ciebie jest źle założona po prostu..


a już widzę o co ci chodzi... ty masz po prostu inny gaźnik, inny rocznik... Dawid ma 37kw i ma taką samą rurkę paliwową jak i Maciek... to akurat nie gra roli...

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez Henryk Kwinto » 3 cze 2017, o 22:43

No inny jest. Macieja:
Obrazek

Mój w tym wątku. Króciec paliwa przy lewej komorze pływakowej. Komory są połączone rurą
viewtopic.php?f=13&t=296

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez szopen » 3 cze 2017, o 22:44

nie ma znaczenia, juz wyjaśniłem powyzej...

ale przy okazji, jakie fi u ciebie tego króćca zasilającego w gaźniku?

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez Henryk Kwinto » 3 cze 2017, o 22:52

Jutro sprawdzę i podam. Gdzieś czytałem na niemieckich stronach, że przy odblokowaniu trzeba zmienić gaźnik.

Średnica wewnętrzna króćca 4mm, zewnętrzna 6mm (nie licząc zgrubienia przy wejsciu)
Ostatnio edytowano 3 cze 2017, o 23:00 przez Henryk Kwinto, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez szopen » 3 cze 2017, o 22:55

ja nie twierdze że nie, ale akurat ja swój problem "niejechania" przerypałem dokładnie na niemieckim forum, i zostałem po 100kroć poinformowany żeby się odpierd... od gaźnika 20kw bo to nie to i są takie same, i że oni już 100 CX odblokowali i jeżdżą na gaźnikach 20kw a i kupowali 37kw na daremno...... co zresztą się później osobiście przekonałem kupując kolejne gaźniki 37kw do swojego EURO (fabrycznie siedział 20kw) i nic się nie zmieniło.. wsio to samo...

ale nie twierdze że nie, bo są różne roczniki, różne zmiany i nie wiadomo.... bo np macieja gaźnik ma dysze powietrzne składów wbijane - z tym się spotkałem po raz pierwszy, a wszelkie inne gaźniki jakie miałem w ręku mają te dysze normalnie odkręcane... w sumie miałem w ręku już 7 gaźników cx z czego każdy z nich rozbierałem na atomy....

dlatego biorę to pod uwagę, ale to też nie zmienia nic jeśli chodzi o rozjechane słupki na zajebiscie pracującym gaźniku dawida.... to też daje do zrozumienia że zsynchronizowany na urządzeniu gaźnik, nie musi być wcale dobrze zsynchronizowany.... a w przypadku Macieja to ja wiem że nie jest więc zanim go całkowicie pozbawię drogą eliminacji racji bytu ze względu na 20kw, to może w jakiś by sposób go zsynchronizować na 100% dobrze...

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wakuometry do synchronizacji

Post przez Henryk Kwinto » 3 cze 2017, o 23:14

Gaźniki:
VB 39 A = 37kW
VB 39 B = 20 kW
Może są dysze o innych średnicach lub inna średnica iglicy? A swoją drogą kiedyś Maciej chwalił się że jeździ na oparach - tak mało mu pali. Niemcy podają, że zdławiona wersja bierze 4-4,5l /100, a odblokowana 5-6 litrów.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości