uwaga... dzisiaj zieje wkurwem na wszystkich.....
od kilku dni walcze z motocyklem Macieja bo strzela w tłumik jak zamknie się gaz, ale nie tylko bo potrafi sobie strzelić również jak się jedzie na stałych obrotach.... motocykl taki już przyjechał od niemca, w zimie zapałił na ssaniu również ze strzałami ale jak popatrzyłem na stan gaźnika to sobie pomyślałem jedynie, że brud... no nie niestety to nie brud... bo motocykl wali salwami dalej.... był 3 razy synchronizowany, chodzi równo, wkręca się na obroty, schodzi z obrotów... regulowany na ubogo bogato nic nie pomaga.... strzela..... w końcu się wkurwiłem i poprosiłem Dawida o jego motocykl. Zuch chłop że jeszcze mnie znosi i nie kopną mnie w dupe bo tyle ile on ma ode mnie przykrości..... (nie mniej niż każdy tu z was, ja pierdole ze mną to jest naprawdę ciężko wytrzymać stwierdzam) ale wracając....
Rozpiździałem dzisiaj dwa CXy na swoim 3 kurwa na 6, żałując w między czasie że za młodego nie grałem w gume (zacząłem na starość
ale w inną) to bym był lepszy w skakaniu w skoku w dal między bakami.... ehhh
więc gaźnik od Dawida wpadł do Macieja.... odpalam.... jeb chodzi.... zapierdala wszystko równo zero prychów, strzałów...... przejechałem się... łoo.... jakie odejście.... zupełnie jak u Dawida..... no to drapiemy się w głowe co?
OK.... rozgrzejmy dziada i dawaj go pod synchro, moim oczom pokazuje się to:
doznaje szoku
takie syncro a motocykl chodzi jak zegarek.... ha.... to se myślę... 3 lata szukam w swoim CXie czemu nie jedzie a tu synchro zjebane....
ale zaraz zaraz..... co jest.... podłączam pod wejścia 2/3 taka sama różnica... podłączam pod wejścia 3/4... taka sama różnica..... biorę lewy cylinder i podłączam pod 1/2/3/4 - słupki pokazują to samo 26mm, później prawy pod każdy słupek.... to samo 1/2/3/4... pokazują to samo coooo jest???
CARBTUNE JEST DOBRY.... co się dzieje z tym pierd... motocyklem.....
dobra pora odkręcać swap... wpada znowu gaźnik macieja.... myślę ustawie go tak samo jak ten dawida na 26mm lewy i 12mm prawy... ni h.... nie mogę..... jeśli ustawie na lewym 26mm to prawy już nie ssa nie ma wskazania a motocykl chodzi parszywie, nie schodzi z obrotów i co???
Jakie wnioski panowie? bo ja mam kilka nasuwających się wniosków... jednym z nich jest taki że synchro w tych gratach nie zawsze zda egzamin.. potrzeba gościa który ma ucho!!!!
PS. dzisiaj już nie miałem siły ale rozgrzeje motocykl dawida i podłącze synchro zobaczę jak jego motocykl wykaże i co...