Henryk Kwinto napisał(a):Znowu na jednym z portali podają rozmiary dysz:
37kW: Główna dysza: 78, Dysza powietrzna: 110
20KW: Główna dysza: 112, Dysza powietrzna 100
szopen napisał(a): W jego motocyklu nic nie było zamienione, dysze były zamienione u Roberta... w moim 20KW siedziała dysza pomocnicza 110 oryginalna keihin - tak musiał mieć od fabryki - nie widziałem osobiście dyszy 115 w gaźniku CX ani nie widziałem takiej dyszy w katalogach części (podobnie jak i dyszy 110 również więc może ktoś wrzucił z innego motocykla).
Macieja motocykl wkręca się do końca skali obrotów... najpierw synchronizacja i regulacja - z która jak widać są jaja, bo gdybym Dawida gaźnik ustawił na równo, to też bym tą regulacje po prostu rozwalił..... i co? zaczęło by się szukanie w czym? w tłumiku? w świecach? Zrozumcie, bez odpowiedniej regulacji nie ma sensu pisać elaboratów, a ja gaźniki 20kw i 37kw już przerobiłem i różnice wynikające z tego i będzie to ostatnia rzecz jeśli powiem - zmień gaźnik... prędzej powiem - zmień fachowca....
Henryk Kwinto napisał(a): Miałeś w ręku gaźnik od wersji 20kW i 37kW?
Henryk Kwinto napisał(a):Nie upieram się przy tym, żeby od razu kupować gaźnik, jednak w moim przy zwiększaniu mocy go zmieniono - odnotowując to w briefie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości