Strona 11 z 16

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 7 cze 2017, o 20:23
przez Carlo
Działaj po swojemu, nie twierdzę, że mam rację.
To są jedynie moje przypuszczenia.
Do tematu wrócę najpóźniej w piątek wieczorem.
Teraz idę malować piecokominek.
Powodzenia!

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 7 cze 2017, o 21:54
przez szopen
tematu już nie będzie bo ja się już do tego nie dotykam... najlepiej będzie też od tego motocykla odpocząć bo..... takie tyranie nad jednym tematem niczemu dobremu nie służy, człowiek łapie nerwice, zmęczenie materiału... więc odbój.... to też potrafi pomóc, odrzucić temat później wrócić....

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 cze 2017, o 15:47
przez szopen
wygrałem z tym sukinkotem... tzn nie znalazłem przyczyny, ale rozwiązałem problem <lol> <lol>

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 cze 2017, o 16:07
przez Carlo
No to się pochwal, jak?

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 cze 2017, o 18:28
przez szopen
a no tak że nie ma przyczyny w tamtym gaźniku bo został rozebrany po raz trzeci i nie było tam nic podejrzanego, albo ma focha, albo w środku może jest pęknięty i coś miesza????

Po 3cim razie się poddałem i omówiłem z Maciejem plan ratunkowy, czyli następny gaźnik.. ale w niemczech 150eu plus wysylki i moja robota, zaoferowałem innego rodzaju pomoc.... pomyślałem pogłówkowałem i w ten sposób powstał jedyny w świecie CX CUSTOM z gaźnikami od GL....

waku wróciło na poziomie 24mm, synchronizacja trwałą 2 minuty - praktycznie pamięciowo, regulacja składów idealnie.. cóż chcieć.... tylko jeździć.. jeździł też Dawid, ale on napisze pewnie o tym później....


Maciej stracił, ja być może mam jakąś tam rekompensate ale... ogólnie na robocie to straciłem też, motocykl jedynie zyskał...

PS. w gaźniku macieja jest problem z nadmiarem powietrza - nie paliwa, świadczy nawet o tym to że tamten gaźnik nawet tak szybko z obrotów nie potrafił zejść mimo że synchro perfect, no i składu super bogate... coś jest nie tak w samym gaźniku.. ale nie jest nic przeoczone jeśli chodzi o składanie czy coś...

szczerze mówiąc wkurzyliście mnie wysuwając takie wnioski na zasadzie - zajrzyj jeszcze raz.. coś przeoczyłeś, w taki sposób ciężko sprawę ruszyć do przodu...

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 cze 2017, o 19:06
przez Henryk Kwinto
Czyli wychodzi, że gaźnik gaźnikowi nie równy. Może przy odlewaniu korpusu gdzieś powstał błąd. Z tego wynika, że poprzedni właściciel też borykał się z tym problemem, a może na zdławionej wersji nie było to aż tak odczuwalne.

P.S. Maciej, to teraz szykuj kasę na paliwo :p

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 cze 2017, o 19:40
przez szopen
Nie ma czegoś takiego jak zdławiony gaźnik, są tylko różne wersje gaźników i różne związku z tym odczucia jazdy.. ale to wychodzi pi razy oko na to samo.

Gąźnik 20kw z euro jest inny niż gaźnik 20kw z CUSTOMA, gaźnik 37kw z EURO, ma większe dysze powietrzne niż gaźnik 37kw z CUSTOMA.

Dla mnie najfajniej jeździ się motocyklem dawida, choć dawid jeździł motocyklem Macieja i wsio ok... sam wykręciłem 9500 obrotów na piątce ale na budziku miałem... 150kmh... także... i w moim motocyklu kończę poszukiwania, bo jeździ tak sam jak i inne... <spox>

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 cze 2017, o 22:52
przez Piterrrrr
No i elegancko ze doszedles konca. Czyli gaznik gaznikowi nie rowny. Kiedys bym sie z checia przejechal innym Cxem i porownal kulture pracy :).

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 cze 2017, o 23:23
przez eneloop98
No to panie Piterrrr żeby się przejechać innym cxem trzeba sie pakować na ten zlocik <lol>

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 11 cze 2017, o 06:06
przez szopen
Piterrrrr napisał(a):No i elegancko ze doszedles konca. Czyli gaznik gaznikowi nie rowny. Kiedys bym sie z checia przejechal innym Cxem i porownal kulture pracy :).


nic nie odczujesz.... jako że w teorii najlepiej mi się odpycha CX dawida to wezme z niego pomiar dysz i spróbuje sobie je na tokarce wyprodukować i wbić w jakiś inny gaźnik do testów.