Strona 13 z 16

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 8 mar 2018, o 22:00
przez szopen
wtryski też się synchronizuje na przepustnicach

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 8 mar 2018, o 22:10
przez Henryk Kwinto
No, ale teraz zimno w garażu, przebieg mam 36tys aktualnie, zawory regulacja przy 48, pewnie wtedy zajrzę i do wtrysków. Przy moim nawijaniu kilometrów to jeszcze z 10 lat <rotfl>

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 9 mar 2018, o 21:24
przez szopen
POdejmiesz się? tam regulacja zaworów = rozbebeszenie wałków, łańcuchów i zestaw płytek do ręki pod szklankę... to nie CX...

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 9 mar 2018, o 23:29
przez Henryk Kwinto
Jest fajnie w sieci opisane jak po kolei to robić, średnio manualny gość to zrobi. Najgorzej że trzeba zamawiać płytki o odpowiedniej grubości, co wiąże się z przestojem. Myślę, że dam radę.

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 mar 2018, o 09:51
przez szopen
Może okazać się żę po zmierzeniu zaworów dalej się mieścisz tolerancji..

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 mar 2018, o 10:00
przez Henryk Kwinto
Raczej nie sądzę żeby były tak wyrąbane. Z tego co czytałem, to często przy 48 tys nawet nie ma takiego zużycia, że trzeba wymieniać płytki, no chyba że mój jest jakiś felerny. No ale jak to mówią kto lubi stuki, jeździ suzuki

http://www.vstromclub.fora.pl/warsztat, ... 12832.html

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 mar 2018, o 10:20
przez szopen
ee nie gadaj, miałem do czynienia z tym silnikiem i one pracują kulturalnie, co innego ze motorek do którego często nadal wzdycham (xz550), miał to wszyskko już w roku 80tym, a ducati od początku powstania desmo bazuje swoje motocykle na takiej koncepcji charakterystyki silnika..

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 10 mar 2018, o 11:57
przez jerry
Henryk Kwinto napisał(a):Raczej nie sądzę żeby były tak wyrąbane. Z tego co czytałem, to często przy 48 tys nawet nie ma takiego zużycia, że trzeba wymieniać płytki, no chyba że mój jest jakiś felerny. No ale jak to mówią kto lubi stuki, jeździ suzuki

http://www.vstromclub.fora.pl/warsztat, ... 12832.html


Pffff luzy ssącego tolerancja 0.10 - 0.20, wydwchowego 0,20-0.30 .
A u na każą z dokładnością 0.01 ....

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 28 kwi 2020, o 08:22
przez brayan
Odświeżam temat
Kiedyś skombinowałem sobie zestaw waku z manometrów podciśnieniowych przemysłowych.
No i jakoś to funkcjonowało, robiłem na tym i gaźniki i przepustnice w maszynach z wtryskami. Tylko zazwyczaj to strojenie trwało ok 15 min.
Ostatnio walczę z bardzo opornym sprzętem...ostatnia regulacja trwała prawie (albo ponad) godzinę - zegary przez ten czas bardzo się nagrzały i niestety rozjechały się wskazania.
Po odłączeniu od motocykla okazało się nie nie spadły do zera - wskazówki zatrzymały się na rożnych poziomach. Po ostygnięciu zjechały znowu do zera.
Nie wiem czy to normalne czy nie ale wynika z tego ze trzeba zaopatrzyć się w sensowniejszy sprzęt.
Pytanie co lepiej kupić - dedykowany zestaw waku z końcówkami za 350 pl ( pewnie jakiś chinol). ZESTAW
Czy może wziąć od razu Carbtune ?

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 28 kwi 2020, o 08:50
przez szopen
w tym sprzęcie masz wszystko oryginalne, wydech i box? czy już stożki i otwarty?