Strona 4 z 16

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 3 cze 2017, o 22:31
przez szopen
NIE ŁAPIE!!! wszystko jest OK!!!

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 3 cze 2017, o 22:36
przez Henryk Kwinto
A Macieja czasem nie miał 20kW?

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 3 cze 2017, o 22:37
przez szopen
to jest 20kw i mam to na uwadze, ale według wszelkich zapewnien jest to taki sam gaźnik.... zresztą ja również mam gaźnik do EURO 20kw i on się niczym nie różni od tego 37kw...

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 3 cze 2017, o 22:38
przez Henryk Kwinto
JA mam 37 kW i gaźnik jest trochę inny niż Macieja - wlot paliwa z boku przy lewej komorze

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 3 cze 2017, o 22:38
przez szopen
??? wlot paliwa? rurke/łącznik paliwowy ktoś odwrotnie założył.. jak odseparowujesz gaźniki to możęsz tą rurkę przestawić o 180stopni.. u ciebie jest źle założona po prostu..


a już widzę o co ci chodzi... ty masz po prostu inny gaźnik, inny rocznik... Dawid ma 37kw i ma taką samą rurkę paliwową jak i Maciek... to akurat nie gra roli...

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 3 cze 2017, o 22:43
przez Henryk Kwinto
No inny jest. Macieja:
Obrazek

Mój w tym wątku. Króciec paliwa przy lewej komorze pływakowej. Komory są połączone rurą
viewtopic.php?f=13&t=296

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 3 cze 2017, o 22:44
przez szopen
nie ma znaczenia, juz wyjaśniłem powyzej...

ale przy okazji, jakie fi u ciebie tego króćca zasilającego w gaźniku?

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 3 cze 2017, o 22:52
przez Henryk Kwinto
Jutro sprawdzę i podam. Gdzieś czytałem na niemieckich stronach, że przy odblokowaniu trzeba zmienić gaźnik.

Średnica wewnętrzna króćca 4mm, zewnętrzna 6mm (nie licząc zgrubienia przy wejsciu)

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 3 cze 2017, o 22:55
przez szopen
ja nie twierdze że nie, ale akurat ja swój problem "niejechania" przerypałem dokładnie na niemieckim forum, i zostałem po 100kroć poinformowany żeby się odpierd... od gaźnika 20kw bo to nie to i są takie same, i że oni już 100 CX odblokowali i jeżdżą na gaźnikach 20kw a i kupowali 37kw na daremno...... co zresztą się później osobiście przekonałem kupując kolejne gaźniki 37kw do swojego EURO (fabrycznie siedział 20kw) i nic się nie zmieniło.. wsio to samo...

ale nie twierdze że nie, bo są różne roczniki, różne zmiany i nie wiadomo.... bo np macieja gaźnik ma dysze powietrzne składów wbijane - z tym się spotkałem po raz pierwszy, a wszelkie inne gaźniki jakie miałem w ręku mają te dysze normalnie odkręcane... w sumie miałem w ręku już 7 gaźników cx z czego każdy z nich rozbierałem na atomy....

dlatego biorę to pod uwagę, ale to też nie zmienia nic jeśli chodzi o rozjechane słupki na zajebiscie pracującym gaźniku dawida.... to też daje do zrozumienia że zsynchronizowany na urządzeniu gaźnik, nie musi być wcale dobrze zsynchronizowany.... a w przypadku Macieja to ja wiem że nie jest więc zanim go całkowicie pozbawię drogą eliminacji racji bytu ze względu na 20kw, to może w jakiś by sposób go zsynchronizować na 100% dobrze...

Re: Wakuometry do synchronizacji

PostNapisane: 3 cze 2017, o 23:14
przez Henryk Kwinto
Gaźniki:
VB 39 A = 37kW
VB 39 B = 20 kW
Może są dysze o innych średnicach lub inna średnica iglicy? A swoją drogą kiedyś Maciej chwalił się że jeździ na oparach - tak mało mu pali. Niemcy podają, że zdławiona wersja bierze 4-4,5l /100, a odblokowana 5-6 litrów.