Re: Wakuometry do synchronizacji
Napisane: 6 cze 2017, o 20:46
Na gaźnikach Dawida chciałeś powiedzieć... no ale tam było rozjechane o sporo....
tak no właśnie składy, ale ja już dwa razy rozbierałem ten gaźnik, wszystkie jego połączenia jak co gdzie idzie i którędy zasysa i po co to wiem, wszystko jest drożne... także dzisiaj już zdecydowanie odpadłem.... także.... nie wiem.... albo zabierać ode mnie albo inny gaźnik.. ja już nic nie wymyślę... skłądy 5 obrotów... nie chodzi... skład 0.3 obrota... nie chodzi... zakręcone składy.... nie chodzi..... strzela cały czas...
Widzicie... w carbtune pisze że po odwróceniu go do góry nogami punktem 0 jest 16mmHg..... położenie do góry nogami jest dla sprzętów które ssają mniej niż 8mmHg...
i rzeczywiście tak jest bo synchronizacja wychodziła mi w granicy 23mmHG...... teraz mam myśl.... czy takie małe waku ze strony silnika, jest w stanie ścisnąć sprężynę membrany Air CuT?? Dlaczego na tym gaźniku waku jest tak małe....
Jeżeli to jest za małe waku żeby uruchomić Air CUT to nie podleje paliwa i będzie strzelał... ale z drugiej strony na śrubie 4.5 obrota to powinien mieć multum paliwa.... może warto tą jedną dysze od aircutów dla przekonania zakołkować... wtedy skład będzie taki jakby aircut cały czas działał...
tak no właśnie składy, ale ja już dwa razy rozbierałem ten gaźnik, wszystkie jego połączenia jak co gdzie idzie i którędy zasysa i po co to wiem, wszystko jest drożne... także dzisiaj już zdecydowanie odpadłem.... także.... nie wiem.... albo zabierać ode mnie albo inny gaźnik.. ja już nic nie wymyślę... skłądy 5 obrotów... nie chodzi... skład 0.3 obrota... nie chodzi... zakręcone składy.... nie chodzi..... strzela cały czas...
Widzicie... w carbtune pisze że po odwróceniu go do góry nogami punktem 0 jest 16mmHg..... położenie do góry nogami jest dla sprzętów które ssają mniej niż 8mmHg...
i rzeczywiście tak jest bo synchronizacja wychodziła mi w granicy 23mmHG...... teraz mam myśl.... czy takie małe waku ze strony silnika, jest w stanie ścisnąć sprężynę membrany Air CuT?? Dlaczego na tym gaźniku waku jest tak małe....
Jeżeli to jest za małe waku żeby uruchomić Air CUT to nie podleje paliwa i będzie strzelał... ale z drugiej strony na śrubie 4.5 obrota to powinien mieć multum paliwa.... może warto tą jedną dysze od aircutów dla przekonania zakołkować... wtedy skład będzie taki jakby aircut cały czas działał...