Kristof_if napisał(a):Dużo rdzy na nim nie było cały czyscilem wałkiem do polerowania nierdzewki
znaczy się włókninowym?
https://archiwum.allegro.pl/oferta/walek-szlifierski-wlokninowy-do-satyniarki-p320-i6423815709.htmljaką ziarnistość??
PS. ładny blotnik na ładny motor? robisz powrót do oryginała?
PS.
Kristof_if napisał(a):Ja nie wysłałem bo do Radlina mam 18km
I w tym może tkwić cały szkopuł....
ja u jojki chromowałem dużo elementów, dźwigienek, uchwytów, rozrusznik kiedy robiłem silnik do swojego ulepa, wysyłałem mu paczkę. Nie odbierał telefonów, później jak już przyszło to nie chce mi się przypominać jak przyszło do składania gratów a pół cięgien do pompy wtryskowej brakowało bo nie odesłał a trzymał 3 miesiące i trzeba było następną pompę wyżebrać na złomie i innego szukać co by pochromował żeby to jakoś poskładać, to był koszmar....
tam jak się dobrze popatrzycie w kącikach wtrysków pojawiała się już rdza, element skomplikowany trzeba by albo go obrócić w kąpieli albo domniemam że więcej prądu dać....
Zaraz po jojku znalazłem tego Pana, co mu wyślesz zrobi, wysyłam elementy tylko do chromu, nie ma miedzy jak se przygotujesz tak masz i jest tanio i baardzo szybko
https://allegro.pl/oferta/wsk-shl-junak ... 6778458247tylko że to tanio to też nie jest tanio skoro ty tyle chromu położyłeś za 150 zeta.... jak za cały błotnik to jest dopiero tanio...
a ty ewentualnie gdybym miał coś do chromowania to pisałbyś się na piwo żeby do jojka zanieść i dopilnować? ja ewentualnie jedynie przygotuje....