Teraz jest 2 lip 2022, o 13:37

Cx500/650 - GL/C/E

Wszystko pobieżnie o Honda CX500, motoryzacji, sprawach bieżących, narzędzia warsztatowe, zmiany w przepisach drogowych/ubezpieczenia itp.
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Cx500/650 - GL/C/E

Post przez Tomtom » 22 wrz 2019, o 20:39

Witam,
Proszę o pomoc, poszukuje informacji dotyczących różnic między modelami ( długość, wysokość, rozstaw osi, czy np baza jest ta sama tylko inne zbiorniki itd...), jakie mają przypadłości, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
Dziękuje za wyrozumiałość.

Pozdrawiam
Tomek

Avatar użytkownika
 
Posty: 9072
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx500/650 - GL/C/E

Post przez szopen » 22 wrz 2019, o 20:41

Tu są przypadłości
viewtopic.php?f=13&t=386

a co do zwymiarowania modeli to masz takie
CX 500 standard/custom/euro - tutaj standard i custom to jest to samo, rożnią się tylko karoseria ze tak powiem, dwa amory.
Euro to jest oddzielny twór - monoshok pompowany.

CX650 custom/euro - custom 650 tutaj to całkowicie inny twór, euro dzieli ramę z 500 z drobnymi szczególami jak tylny dyfer.

GL500 oraz GL650 - ramy inne niz euro w euro, moshock pompowany

dane i rozmiary znajdziesz już w googlu

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx500/650 - GL/C/E

Post przez Tomtom » 22 wrz 2019, o 20:46

Dziękuje, szukam, jestem wysoki 185 szukam korą bazę wybrać
Pozd

Avatar użytkownika
 
Posty: 9072
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx500/650 - GL/C/E

Post przez szopen » 22 wrz 2019, o 20:47

nie istotne, 185 to nie jestes taki wysoki, gl i euro są bardziej rozłożyste, z tymze euro są rzadkie. na customie tez pojedziesz..

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx500/650 - GL/C/E

Post przez Tomtom » 23 wrz 2019, o 20:09

Czy maja przypadłość skrzynie biegów, ze nie można z 1 wrzucić na luz, czy to oznaki zużycia
Pozd

 
Posty: 2183
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx500/650 - GL/C/E

Post przez jerry » 23 wrz 2019, o 20:35

Ja tak mam jak mi sie silnik mocniej zagrzeje np. w korku. Wtedy bieda przerzucać a już trafić na luz bieda mocno ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9072
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx500/650 - GL/C/E

Post przez szopen » 23 wrz 2019, o 20:46

nie powiedziałbym zę to przypadłość, wręcz skrzynie są bezawaryjne w tym modelu...

 
Posty: 86
Dołączył(a): 26 lis 2018, o 21:37
Lokalizacja: 55743 (D)
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx500/650 - GL/C/E

Post przez Silesian » 23 wrz 2019, o 21:20

jerry napisał(a):Ja tak mam jak mi sie silnik mocniej zagrzeje np. w korku. Wtedy bieda przerzucać a już trafić na luz bieda mocno ....


To najwyższy czas, żebyś sprzęgło przejrzał :)

 
Posty: 2183
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx500/650 - GL/C/E

Post przez jerry » 23 wrz 2019, o 22:44

Paweł znaczy tak ma nie być?
Ja wogóle mam pecha co do skrzyń... W polonezie też mam feler "korkowy". Jeżdże po wsi albo autostradą jest ok. W korkach jak sie zagrzeje zaczyna rzęzić. Powiedziałbym że włącza sie tryb miejski.
Wracając do CXa. Może w przyszłym roku zaleje jakimś gęstszym motocyklowym olejem. W tej chwili jest lotos półsyntetyk 10W40.

 
Posty: 86
Dołączył(a): 26 lis 2018, o 21:37
Lokalizacja: 55743 (D)
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx500/650 - GL/C/E

Post przez Silesian » 23 wrz 2019, o 23:08

Z tego co wyczytałem to ten olej według jego specyfikacji nie nadaje sie do sprzęgła mokrege.

Następna strona

Powrót do Forum Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość