Strona 1 z 2

Cx500/650 - GL/C/E

PostNapisane: 22 wrz 2019, o 20:39
przez Tomtom
Witam,
Proszę o pomoc, poszukuje informacji dotyczących różnic między modelami ( długość, wysokość, rozstaw osi, czy np baza jest ta sama tylko inne zbiorniki itd...), jakie mają przypadłości, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
Dziękuje za wyrozumiałość.

Pozdrawiam
Tomek

Re: Cx500/650 - GL/C/E

PostNapisane: 22 wrz 2019, o 20:41
przez szopen
Tu są przypadłości
viewtopic.php?f=13&t=386

a co do zwymiarowania modeli to masz takie
CX 500 standard/custom/euro - tutaj standard i custom to jest to samo, rożnią się tylko karoseria ze tak powiem, dwa amory.
Euro to jest oddzielny twór - monoshok pompowany.

CX650 custom/euro - custom 650 tutaj to całkowicie inny twór, euro dzieli ramę z 500 z drobnymi szczególami jak tylny dyfer.

GL500 oraz GL650 - ramy inne niz euro w euro, moshock pompowany

dane i rozmiary znajdziesz już w googlu

Re: Cx500/650 - GL/C/E

PostNapisane: 22 wrz 2019, o 20:46
przez Tomtom
Dziękuje, szukam, jestem wysoki 185 szukam korą bazę wybrać
Pozd

Re: Cx500/650 - GL/C/E

PostNapisane: 22 wrz 2019, o 20:47
przez szopen
nie istotne, 185 to nie jestes taki wysoki, gl i euro są bardziej rozłożyste, z tymze euro są rzadkie. na customie tez pojedziesz..

Re: Cx500/650 - GL/C/E

PostNapisane: 23 wrz 2019, o 20:09
przez Tomtom
Czy maja przypadłość skrzynie biegów, ze nie można z 1 wrzucić na luz, czy to oznaki zużycia
Pozd

Re: Cx500/650 - GL/C/E

PostNapisane: 23 wrz 2019, o 20:35
przez jerry
Ja tak mam jak mi sie silnik mocniej zagrzeje np. w korku. Wtedy bieda przerzucać a już trafić na luz bieda mocno ....

Re: Cx500/650 - GL/C/E

PostNapisane: 23 wrz 2019, o 20:46
przez szopen
nie powiedziałbym zę to przypadłość, wręcz skrzynie są bezawaryjne w tym modelu...

Re: Cx500/650 - GL/C/E

PostNapisane: 23 wrz 2019, o 21:20
przez Silesian
jerry napisał(a):Ja tak mam jak mi sie silnik mocniej zagrzeje np. w korku. Wtedy bieda przerzucać a już trafić na luz bieda mocno ....


To najwyższy czas, żebyś sprzęgło przejrzał :)

Re: Cx500/650 - GL/C/E

PostNapisane: 23 wrz 2019, o 22:44
przez jerry
Paweł znaczy tak ma nie być?
Ja wogóle mam pecha co do skrzyń... W polonezie też mam feler "korkowy". Jeżdże po wsi albo autostradą jest ok. W korkach jak sie zagrzeje zaczyna rzęzić. Powiedziałbym że włącza sie tryb miejski.
Wracając do CXa. Może w przyszłym roku zaleje jakimś gęstszym motocyklowym olejem. W tej chwili jest lotos półsyntetyk 10W40.

Re: Cx500/650 - GL/C/E

PostNapisane: 23 wrz 2019, o 23:08
przez Silesian
Z tego co wyczytałem to ten olej według jego specyfikacji nie nadaje sie do sprzęgła mokrege.