Ja kupiłem czujnik FEBI z BMW... on jest fabrycznie M14x1.5... ale czujnik wskoczył na tokarkę, stoczyłem go na M12 i wystarczy teraz zagwintować na 1.25 czyli pod gwint śruby spustowej.. wuala
żadne potencjometry bawić się będę bo po kiego? czujnik ma zakres 95-90 taki jak jest potrzebny w sinliku spalinowym, co można więcej chcieć?
Jeśli ktoś ma problemy to mogę zagwintować taki czujnik u siebie kupić i zagwintować, kosztuje 35 zeta i jakieś tam drobne żeby się narzynka zwróciła bo właśnie kupiłem
(na allegro czujnik jest tańszy 26 zł, może jakby było kilku chętnych to w sklepie by mi zrobili cenę niższą)
PS. podaj mi jeden powód dla którego warto trzymać stożek wałka rozrządu po przejściu na wentylator elektryczny? ja w swoim euro obciąłem trzy wałki i nie żałuje... żadna też 650tka nie ma fabrycznie już wystającego wałka... Dzięki temu też mają tam brok/kapsel zamiast simeringa i nigdy nie cieknie.. można taki kapsel wytoczyć jeśli wałek zetniesz głęboko.. no ale po co.
Będziesz kiedykolwiek wracał do normalnego wentylatora? Nie.... a kupiłeś już ten wentylator to daj mu szanse, bo założysz i żałować nie będziesz, nie straszne mu żadne korki...