pisze po raz kolejny
CHIŃSKIE ZESTAWY IR/HART - w żółtych opakowaniach na allegro - główne uszczelniacze u Maćka jak wymieniałem to ciekły i zakładałem z powrotem stare... ale wykorzystałem z tych zestawów uszczelniacze kurzowe tłoczków oraz kapturki i to nie jest zła oferta bo jeden kapturek w hondzie kosztuje 5 euro a w zestawie do EURO czy GL dostajesz 8 kaptórków w sumie więc opłaca się. Bo jeśli zacisk nie cieknie to oryginalne uszczelnienia zostawiasz a reszte masz co działa - z odrobiną szczęścia może i CI ten zestaw uszczleni wszystko.
Jeśli zaś cieknie to ja bym kupił uszczleniacze główne kanadyjskie od gościa którego link na forum wrzucałem juz 10 razy i nie będę go po raz 10 ty powielał tutaj, a całą reszte czyli kapturki bierze z zestawu chińskiego albo kupujesz z hondy po 5 euro sztuka.. i tak to wygląda.\
PS
to są uszczelniacze które działają
http://allegro.pl/uszczelniacze-zacisku ... 53695.html
ale w zestawach są tylko uszczelki główne i kurzowe, nie ma kapturków...