Jeszcze jedna rzecz, trzeba uważać bo widzę że te zaciski są bardzo standardowe, takie same idą do vt, czy vf,
ale różni się adapter, i teraz tak bo trochę jest namieszane, co mi się udało ustalić. Widać, że między 650 a 500 w GL są różnice w adapterach.
Gl650 ma zaciski z takimi jakby wyższymi adapterami:
i pracuje z takimi tarczami, czy te tarcze mają takie samo dystansowanie jak tarcze z EURO i CB900 tego nie wiem:
A GL500 ma takie zaciski, adaptery o wiele niższe.
I pracuje albo z takimi tarczami:
Takie tarcze ma sport i CB900:
Dla mnie pytanie jest takie, czy adapter pod tetarcze EURO/CB900 jest jeszcze inny? BO widzicie... Salomon kupił zaciski, ale nie zdążyliśmy zauważyć, że nie ma w nich adapterów - szkolny błąd. Dopiero na innych aukcjach zobaczyliśmy, że czegoś nam brakuje. Na jego szczęście jeden koleś sprzedawał adaptery więc on je kupił, ale to są te niskie do GL500. Co wyjdzie w praniu nie wiem. Zaś np GL500 miał dwa rodzaje tarcz.
Bez otworków:
I z otworkami, ale widać. że to są takie mniejsze otworki niż w wersjach EURO:
Tutaj nawet ktoś do deluxa założył te tarcze z GL z mniejszymi otworkami i pasują:
Widziałem jedno zdjęcie CX650 EURO z tarczami bez otworków, ale nie wiem czy to coś znaczy bo EURO ma całkiem inne mocowania od lag, bo ma jeszcze dodatkowo antynurek.
I teraz tak, czy te tarcze z GL z otworkami i bez są takie same??? - wobec tego pasowałby ten sam adapter, i czy to jest to samo co adapter CX500/650EURO? Bo
TwinBrothers na swoim motocyklu ma tarcze z euro. Nie wiem, ja głupieje, już nie wiem co do czego podejdzie.
Czy można CIebie
TwinBrothers prosić o zdjęcie twoich adapterów lub wizualną ocenę? jakie masz adaptery, te niskie czy te wyższe jak w GLu??