Teraz jest 7 gru 2021, o 01:06

Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcowego

Dział poświęcony modyfikacjom, inwencjom twórczym, częściom akcesoryjnym.
Avatar użytkownika
 
Posty: 790
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez Piterrrrr » 12 paź 2016, o 20:35

W moim przypadku bezpieczeństwo bo mi podciekało z trójnika. Po za tym łatwiej odpowietrzyć.

Avatar użytkownika
 
Posty: 8908
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez szopen » 12 paź 2016, o 20:38

estetyka i tyle... nie mieszajmy w to bezpieczeństwa proszę, bo zaraz będziemy się kłócić czy mobil lepszy czy castrol..

 
Posty: 293
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez bromba111 » 12 paź 2016, o 23:03

Piterr przecież na zacisku też musisz rozdzielić, więc na jedno wychodzi. Szopen ma rację. Bezpieczeństwo jest w głowie kierowcy, a nie w maszynie czy przepisach.

Avatar użytkownika
 
Posty: 8908
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez szopen » 12 paź 2016, o 23:07

I do zacisku czy pompy też trzeba przykręcić i zastosować podkładkę alu nową i po sprawie, to jak na zacisku może nie cieknąć, a nagle na rozdzielaczu ma cieknąć...

 
Posty: 151
Dołączył(a): 12 sie 2016, o 23:23
Lokalizacja: Włocławek
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez Radasso » 14 paź 2016, o 14:35

Ja zakładam rozdzielacz i przewody od GPX, jedyne co mnie zastanawia to skok samej klamki, jest stosunkowo mały, ale mam gdzieś klamkę z regulacją od Zephyra, jeśli to podejdzie to problem rozwiązany.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez paniec1 » 15 lis 2016, o 19:27

przewody w oplocie...
kiedy miałem problem z hamulcem przednim,pomyslałem o wymianie starych,gumowych na nowe w oplocie,ale przeczytałem porade Wlema jak własciwie odpowietrzyc i nastapiła znaczna poprawa,własciwie nigdy tak nie hamował:)
z tym,że okazało sie ,że zięciuniu przyszły w swojej firmie ma stanowisko sprzedazy i zaciskania koncowek i jest w stanie dor
obic kazdy przewod ,
pytanie brzmi:czy mozna zastosowac(a moze to ,to samo jest)przewody do hydrauliki siłowej jako te do hamulców?
temat urodził sie przed chwila,wiec pomyślałem-zapytam:)
zieciuniu zapytał jeszcze czy w oplocie pojedynczym czy podwójnym....
to sa takie same przewody czy to cos zupełnie innego...
a to juz drugie pytanie...
:)

Avatar użytkownika
 
Posty: 8908
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez szopen » 15 lis 2016, o 20:44

patrz na odporność na chemikalia oraz na ilość oplotów, w hydraulice jest tak, że jak przewód ma być giętki, to oplot jest słabizna. Jeśli masz za pół darmo odporne na hamulcowy płyn do nie zaszkodzi sobie zobaczyć.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez paniec1 » 15 lis 2016, o 21:12

wlaśnie o to mi chodziło,mlody nie umiał odpowiedziec czy na płyn tez jest odporne,ale jako przykład podał goscia ktory do jakiegos restaurowanego samochodu zakładał takie ....dlatego w ogole podjałem temat,ma mi na jutro wycene zrobic i jak bedzie dobra to sbrobuje sie wgryzc w temat bardziej :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 8908
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez szopen » 15 lis 2016, o 21:58

rodzaj materiału i sprawdź u producenta przewodów, jeśli to jest na olej hydrauliczny do koparek to nie będzie odporne na płyn hamulcowy...

Avatar użytkownika
 
Posty: 8908
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez szopen » 21 mar 2017, o 10:31

Wygląda na to że to co sugerowaliście jeśli chodzi o zmianę pompy hamulcowej to czysta teoria, której nie potwierza praktyka.

Mianowicie, honda daje we wszystkich motocyklach aż po dzień dzisiejszy te same tłoczki dla 2 zaciskowych hamulców 2 tłoczkowych.... o średnicy 15.8mm. Niższa srednica to jest 14mm i występuje w CX z jednym zaciskiem hamulcowym (usa)

Więc jeśli zmienicie sobie pompe na cb750 czy cb900 to poprawy nie będzie, zresztą spójrzcie, np taki zestaw naprawczy MSB-103 tourmaxa idzie do poniższych motocykli:


Przykładowe zastosowanie:
HONDA CX500C(C) 82
HONDA CX500TC 82
HONDA GL500I INTERSTATE 81-82
HONDA VF500FE/F2E/FF INTERCEPTOR 84-85
HONDA CBX550FC/R2C 82
HONDA CBR600F 99-06
HONDA CBR600F4 99-04
HONDA CBR600FS 01-02
HONDA CBR600FR 01-02
HONDA CB650C CUSTOM 81
HONDA CB650SC 82-85
HONDA CX650ED 83
HONDA CX650E E 84
HONDA CX650T TURBO 83
HONDA GL650 SILVERWING 83
HONDA GL650/I 83
HONDA CB900C 82
HONDA CB900F C/2C 82
HONDA CBR1000F 87-88
HONDA CBR1000F 91
HONDA CBX B/C 81-82
HONDA CBX(USA) 79-82
HONDA CBX1000 PRO LINK 81
HONDA VF1000F(2F/2G)BOL DOR 85-86
HONDA VF1000F E/F/G 84-86
HONDA VF1000R F/G 85-86
HONDA CB1100R B 81
HONDA CB1100R 82-83
HONDA GL1100C/IC/DC/AC 82
HONDA VF1100C 83-86
HONDA VF1100S 84-85
HONDA VT1100C 85-86
HONDA GL1200D(E) MKT G 84
HONDA CB400 SUPER 4/F3V NC31
HONDA CB400Nc 82
HONDA NS400R F 85
HONDA CX500(B) 81
HONDA CX500C(B) 81
HONDA CB700SC NIGHTHAWK 84-86
HONDA VF700C MAGNA 84-86
HONDA VF700S SABRE 84-85
HONDA VFR700F/F2 INTERCEPTOR 86-87
HONDA VT700C SHADOW 84-85
HONDA CB750C 81-82
HONDA CB750F B 81
HONDA CB750F C/2C 82
HONDA CB750SC 82-83
HONDA CBX750F 84-86
HONDA CBX750F2 G 86
HONDA CBX750P2 87/90
HONDA CBX750P2 94-98,01
HONDA VF750C 82-86
HONDA VF750F 83-85
HONDA VF750S C/D 82-83
HONDA VFR750F G 86
HONDA VFR750F H 87
HONDA VT750C 83-85

I teraz tak - w 650 Turbo siedzi na 100% tłoczek 15.8mm bo czytałem u jankesa, więc tłoczek jest taki sam jak w mojej 1000F czy CX500E

Więc dlaczego identyczna pompa w Customie jest miękka a w moim euro jest od razu hebel i tak samo w CBR1000f?

POdejrzewam zużycie pompy..... kolejny rozmiar pompki to chyba 17 mm ale nie wiem jaki to model motocykla, a są jeszcze takie zestawy:

msb-102
HONDA CB125T 93
HONDA CB125TD 88
HONDA CN250 87-99
HONDA CX500C(B) CANADA,USA 81
HONDA CX500C(C) CANADA,USA 82
HONDA CX500D DELUXE 81
HONDA FT500 ASCOT 82-83
HONDA GL500 SILVERWING 81-82
HONDA VF500FT ASCOT 83-84
HONDA VF500C MAGNA 84-85
HONDA VT500C 83-86
HONDA VT500FT ASCOT 83-84
HONDA CB550SC NIGHTHAWK 83
HONDA CB600F 98-99
HONDA CBR600F 87-90
HONDA CB650 81-82
HONDA CX650C CUSTOM 83
HONDA CB900F 02-03
HONDA CB900F 04-05
HONDA CB1000F 93-96
HONDA VTR1000F 05-06
HONDA GL1100D/ID/DD/D2D/AD 83
HONDA ST1100 90-00
HONDA ST1100A 92-95
HONDA GL1200 84
HONDA CB250NDc 82
HONDA CN250 96-97
HONDA CB400 SUPER 4/F2N/F2R NC31
HONDA CB400 SUPER 4/F2S/F2T/F2V NC31
HONDA CB400 SUPER 4/F3S/F3T NC31
HONDA CB400T 82
HONDA CM400C CUSTOM 81
HONDA CM400T B/C 81
HONDA VFR400ZG/RG/RG-YA NC21
HONDA CB450S 88
HONDA CB450SC 82-86
HONDA CB450T HAWK 82
HONDA CM450A/C 82-83
HONDA CM450A/C/T 81
HONDA CBR500F 87/89/91
HONDA VT700C SHADOW 86-87
HONDA CB750K 81-82
HONDA NR750 92
HONDA PC800 PACIFIC COAST 89-98
HONDA VFR800 02-06
HONDA VFR800A 02-06
HONDA CB1300 05
HONDA CB1300A 05
HONDA CB1300F1 03
HONDA CB1300F 03
HONDA CB1300S 05
HONDA CB1300SA 05
HONDA GL1500C 97-98,00-03
HONDA GL1500CD 01-03
HONDA GL1500CT 97-00
HONDA GL1500CF 99-00
HONDA VTX1800C 02-04



oraz msb101
HONDA NSR50S 89/93-95
HONDA ANF125 03/05-06
HONDA ANF125T 05-06
HONDA CA125 95-96
HONDA CA125S 95-96
HONDA FES125 03-05
HONDA NES125 00-06
HONDA SH125 01-06
HONDA XLR125R 98
HONDA FES150 03-05
HONDA NES150 01
HONDA SH150 01-06
HONDA CD250U 88-89
HONDA CMX250C/CD 85-87
HONDA CMX250C 96-97
HONDA CMX250C 02-09
HONDA FES250 00-05
HONDA GB500 89-90
HONDA VT500E(D) 83
HONDA XBR500 F 85
HONDA XBR500 87
HONDA XBR500S 87-88
HONDA CB600F 00-06
HONDA CB600F 07-08
HONDA CB600F2 00-02
HONDA CBF600N 04-06
HONDA CBF600N 07-08
HONDA CBF600NA 04-06
HONDA CBF600S 04-06
HONDA CBF600S 07-08
HONDA CBF600SA 04-06
HONDA CBR600F 91-94
HONDA CBR600F 95-98
HONDA CBR600F2 91-92
HONDA CBR600F3 95-98
HONDA CBR600SE 98
HONDA NTV600 88-91
HONDA XL600V 97-99
HONDA NT650 HAWK GT 88-91
HONDA CBR1000F 89-92
HONDA CBR1000F 94-97
HONDA CBR1000F 99
HONDA VT1100C 97-98
HONDA VT1100C2 95-00
HONDA VT1100C2 01-05
HONDA VT1100C3 98-02
HONDA GL1200(E) 84
HONDA GL1200A(E) 84
HONDA GL1200A USA 85-87
HONDA GL1200D(E) 84
HONDA VTR250R 89-90
HONDA CBX250RS 85-87
HONDA CMX250C 85-87
HONDA CMX250C 96-97
HONDA CBR400RRJ/RRK NC23
HONDA CBR400RRL/RRN/RRR/RRR-3 NC29
HONDA CMX450C 86-88
HONDA CBF500A 04-06
HONDA NTV650 88-92
HONDA XL650V 01-03
HONDA XL650V 04-06
HONDA VF700C MAGNA 87
HONDA CB750F2 92-01
HONDA CB750M/N 91
HONDA VFR750F 88-97
HONDA XRV750 90-00
HONDA VT800C 88
HONDA GL1200I USA 85-87
HONDA VTX1300S 03-04


Także wychodzi na to, że Ci co kupowali pompy z zasłyszenia, po prostu stracili swoje pieniążki ;-] ;-]

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje oraz części akcesoryjne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość