Strona 12 z 12

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 4 lip 2017, o 22:21
przez szopen
pisze po raz kolejny

CHIŃSKIE ZESTAWY IR/HART - w żółtych opakowaniach na allegro - główne uszczelniacze u Maćka jak wymieniałem to ciekły i zakładałem z powrotem stare... ale wykorzystałem z tych zestawów uszczelniacze kurzowe tłoczków oraz kapturki i to nie jest zła oferta bo jeden kapturek w hondzie kosztuje 5 euro a w zestawie do EURO czy GL dostajesz 8 kaptórków w sumie więc opłaca się. Bo jeśli zacisk nie cieknie to oryginalne uszczelnienia zostawiasz a reszte masz co działa - z odrobiną szczęścia może i CI ten zestaw uszczleni wszystko.

Jeśli zaś cieknie to ja bym kupił uszczleniacze główne kanadyjskie od gościa którego link na forum wrzucałem juz 10 razy i nie będę go po raz 10 ty powielał tutaj, a całą reszte czyli kapturki bierze z zestawu chińskiego albo kupujesz z hondy po 5 euro sztuka.. i tak to wygląda.\

PS
to są uszczelniacze które działają
http://allegro.pl/uszczelniacze-zacisku ... 53695.html

ale w zestawach są tylko uszczelki główne i kurzowe, nie ma kapturków...

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 27 lip 2017, o 13:04
przez Szynakolejowa
Siemka'
Czy ktoś z was chłopaki może mi poradzić czy świeżo założone gumki do regeneracji hamulcy te w środku zaciska co mają kontakt z tłoczkiem to posmarować czymś przy wkładaniu tłoka?
Czy jakiś smar a może na plyn hamulcowy tylko że on chyba cierpki jest i to zły pomysł.
Chodzi o to by gumka się nie podwinęła przy wkładaniu tłoka.

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 27 lip 2017, o 16:57
przez szopen
tak smarem do tłoczków, powinieneś mieć w zestawie...

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 27 lip 2017, o 17:39
przez Szynakolejowa
Nie było w zestawie..
Mogę użyć ociupinkę zwykłego zielonego do łożysk albo muszę kupić ten do tłoczków.

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 27 lip 2017, o 17:53
przez szopen
nie nie, ten do łożysk nie, tylko specjalny do tłoczków hamulcowych... albo namaczaj wszystko w płynie hamulcowym przy skłądaniu i też będzie dobrze...

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 27 lip 2017, o 18:25
przez jerry
idź do motoryzacyjnego "za rogiem" będą mieć.

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 21 mar 2020, o 20:00
przez Mixszcz-ek
Co do modyfikacji układu hamulcowego. Ja w swoim cafe z gl-a, założyłem dwie tarcze org., do tego mam pompę plus zaciski z HONDY ntv650 Deaville. Jedyny problem jaki się pojawił to dorobienie adapterów do lag od Ducati Monstera. Niestety parę godzin mi to zajęło, z suwmiarką i szczelinomierzami w ręku ale jakoś dałem radę.Skuteczność i dozowalność jest super i nic się nie gnie. Materiału jakiego użyłem do adapterów to kilka kartek kartonu na wzory :) , aluminium PA6 ,no i czas znajomego tokarza.
Obrazek
Obrazek

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 15 sty 2021, o 02:02
przez johny_85_2005
Witam, zastanawiam się czemu w zacisku z dwoma tloczkami nie ma gumek zabezpieczających tłoczki. Same tłoczki są drogie i nie wiem czy nie lepiej wymienić te zaciski na inne. Wymienił bym tłoczki bez gadania tylko czy warto gdy są niezabezpieczone <beczy> . Macie na to jakaś radę? Albo sposób na usprawnienie? <bezradny>

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 15 sty 2021, o 08:37
przez jerry
Hmmm....Biorąc pod uwagę, że moje zaciski mają 36 lat i działają nie szukałbym w braku osłon jakichś dużych problemów. No chyba że regularnie brodzisz w wodzie....

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 15 sty 2021, o 11:29
przez szopen
johny_85_2005 napisał(a):Witam, zastanawiam się czemu w zacisku z dwoma tloczkami nie ma gumek zabezpieczających tłoczki. Same tłoczki są drogie i nie wiem czy nie lepiej wymienić te zaciski na inne. Wymienił bym tłoczki bez gadania tylko czy warto gdy są niezabezpieczone <beczy> . Macie na to jakaś radę? Albo sposób na usprawnienie? <bezradny>


to zalezy jaki masz model, w cx500 masz widoczną osłone kurzową - harmonijkę, a w gl oraz euro (dwutłoczkowe) masz inne rozwiązanie, masz małą uszczelke zgarniającą i to ma wystarczyć. ZObacz na schematach. I nie wiem na co byś chciał to wymienić, ale nowoczesne zaciski też mają to tak rozwiązane więc raczej poprawka we własnym zakresie.

Jeśli jeździsz w zimie, w soli to jest szansa, że to Ci nadmiernie koroduje, wtedy zleć wykonanie tłoczków ze stali kwasoodpornej 316, będą w tych warunkach wieczne.