Teraz jest 18 kwi 2024, o 12:47

Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcowego

Dział poświęcony modyfikacjom, inwencjom twórczym, częściom akcesoryjnym.
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 kwi 2016, o 08:43
Lokalizacja: Sosnówka k.Karpacz
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez wlem51 » 2 sie 2016, o 08:01

W moim cx przód daje radę, za to tył bębnowy to porażka. Marzy mi się jakaś modyfikacja... Z drugiej strony ile jeszcze pojeżdżę - może parę sezonów, to może lepiej zostawić spadkobiercom oryginał... :(

Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez szopen » 2 sie 2016, o 09:23

no co ty, musisz dociągnąć do pierwszego zlotu tego forum, później możesz odchodzić w stan spoczynku.... tylko miej na uwadze, że ten zlot się nigdy raczej nie odbędzie....

 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 kwi 2016, o 08:43
Lokalizacja: Sosnówka k.Karpacz
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez wlem51 » 5 sie 2016, o 06:58

Dlaczego się nie odbędzie? Tylko Ty masz siłę sprawczą... Straciłeś nadzieję czy po prostu uważasz, że nie warto ?! Nadal podtrzymuję swój akces mimo, że w poniedziałek stuknie 65 to te 700 km do Was przeskoczę, bo wciąż daję radę :) . Ale czuję już zmęczenie materiału i wiem, że tyle tej mojej przygody z moto ile mojego panowania nad nim... A na długich trasach to przecież ciężka fizyczna praca... Nad bębnowym kombinowałem jak by tu rozpieracz hydrauliczny, ale ciasno, albo tarczowy i też ciasno :(

Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez szopen » 5 sie 2016, o 08:01

tej siły sprawczej o której mówisz nie starcza na to, żeby ludzie pisali.. nie mówiąc już o spotkaniu się....

Powiedz co tobie w tym bębnie nie pasuje, przecież rozpierak ma dość spore działanie, jak okładziny są dobre to raczej musi hamować, jeźdizłem kolegi CXem i tam bęben bardzo dobrze hamuje...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez paniec1 » 5 sie 2016, o 09:58

chcialbym żeby w moim cx-e przod tak hamował jak tył,choc z tyłu bęben :) gdyby nie tylny hamulec i to,że hondzina super hamuje silnikiem to balbym sie wyjechac na droge. inna sprawa,że przedni hamulec wymaga interwencji o czym już wczesniej pisałem :)

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez jerry » 5 sie 2016, o 15:20

No to stanowczo musisz cos z tym zrobic. W euro musze uwazac, żeby tylnego nie zblokować - pare razy się zdarzyło. Przodu jeszcze nie zablokowałem ale wydaje misię, że dałby radę.

 
Posty: 151
Dołączył(a): 12 sie 2016, o 23:23
Lokalizacja: Włocławek
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez Radasso » 3 paź 2016, o 09:56

Panowie namieszaliście tu tak że ciężko ogarnąć :) jeżeli dobrze rozumiem to zaciski od GL500 podejdą bez problemu pod tarcze w CX500 c, czy lepiej dokupić tarcze od GL500 te z otworkami ?

 
Posty: 151
Dołączył(a): 12 sie 2016, o 23:23
Lokalizacja: Włocławek
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez Radasso » 5 paź 2016, o 14:08

No to zakupiłem zaciski i tarcze od GL500, mam też pompę hamulcową od Kawy GPX600 , jak tylko dojdą zaciski i tarcze założę na moto i zdam relację co i jak :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez szopen » 5 paź 2016, o 15:06

Sorry jakoś mi umknęło twoje pytanie, przechodzisz na dwa tłoczki czy na jeden tłoczek ale dwa zaciski, rozumiem że miałeś jeden zacisk jedynie?

 
Posty: 151
Dołączył(a): 12 sie 2016, o 23:23
Lokalizacja: Włocławek
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

Post przez Radasso » 5 paź 2016, o 16:54

Miałem dwa jedno tłoczkowe ale w opłakanym stanie, w cenie regeneracji jednego zacisku kupiłem dwa zaciski dwu tłoczkowe + tarcze i to będę zakładał. Zobaczę też tą pompę od kawy jak to będzie razem działać bo ta oryginalna od Cx jest sprawna ale ma strasznie wąski przelot.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje oraz części akcesoryjne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości