Strona 8 z 12

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 2 sie 2016, o 08:01
przez wlem51
W moim cx przód daje radę, za to tył bębnowy to porażka. Marzy mi się jakaś modyfikacja... Z drugiej strony ile jeszcze pojeżdżę - może parę sezonów, to może lepiej zostawić spadkobiercom oryginał... :(

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 2 sie 2016, o 09:23
przez szopen
no co ty, musisz dociągnąć do pierwszego zlotu tego forum, później możesz odchodzić w stan spoczynku.... tylko miej na uwadze, że ten zlot się nigdy raczej nie odbędzie....

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 5 sie 2016, o 06:58
przez wlem51
Dlaczego się nie odbędzie? Tylko Ty masz siłę sprawczą... Straciłeś nadzieję czy po prostu uważasz, że nie warto ?! Nadal podtrzymuję swój akces mimo, że w poniedziałek stuknie 65 to te 700 km do Was przeskoczę, bo wciąż daję radę :) . Ale czuję już zmęczenie materiału i wiem, że tyle tej mojej przygody z moto ile mojego panowania nad nim... A na długich trasach to przecież ciężka fizyczna praca... Nad bębnowym kombinowałem jak by tu rozpieracz hydrauliczny, ale ciasno, albo tarczowy i też ciasno :(

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 5 sie 2016, o 08:01
przez szopen
tej siły sprawczej o której mówisz nie starcza na to, żeby ludzie pisali.. nie mówiąc już o spotkaniu się....

Powiedz co tobie w tym bębnie nie pasuje, przecież rozpierak ma dość spore działanie, jak okładziny są dobre to raczej musi hamować, jeźdizłem kolegi CXem i tam bęben bardzo dobrze hamuje...

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 5 sie 2016, o 09:58
przez paniec1
chcialbym żeby w moim cx-e przod tak hamował jak tył,choc z tyłu bęben :) gdyby nie tylny hamulec i to,że hondzina super hamuje silnikiem to balbym sie wyjechac na droge. inna sprawa,że przedni hamulec wymaga interwencji o czym już wczesniej pisałem :)

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 5 sie 2016, o 15:20
przez jerry
No to stanowczo musisz cos z tym zrobic. W euro musze uwazac, żeby tylnego nie zblokować - pare razy się zdarzyło. Przodu jeszcze nie zablokowałem ale wydaje misię, że dałby radę.

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 3 paź 2016, o 09:56
przez Radasso
Panowie namieszaliście tu tak że ciężko ogarnąć :) jeżeli dobrze rozumiem to zaciski od GL500 podejdą bez problemu pod tarcze w CX500 c, czy lepiej dokupić tarcze od GL500 te z otworkami ?

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 5 paź 2016, o 14:08
przez Radasso
No to zakupiłem zaciski i tarcze od GL500, mam też pompę hamulcową od Kawy GPX600 , jak tylko dojdą zaciski i tarcze założę na moto i zdam relację co i jak :)

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 5 paź 2016, o 15:06
przez szopen
Sorry jakoś mi umknęło twoje pytanie, przechodzisz na dwa tłoczki czy na jeden tłoczek ale dwa zaciski, rozumiem że miałeś jeden zacisk jedynie?

Re: Pompy i zaciski hamulcowe, modyfikacje układu hamulcoweg

PostNapisane: 5 paź 2016, o 16:54
przez Radasso
Miałem dwa jedno tłoczkowe ale w opłakanym stanie, w cenie regeneracji jednego zacisku kupiłem dwa zaciski dwu tłoczkowe + tarcze i to będę zakładał. Zobaczę też tą pompę od kawy jak to będzie razem działać bo ta oryginalna od Cx jest sprawna ale ma strasznie wąski przelot.