Teraz jest 28 mar 2024, o 18:23

śruby regulacyjne luzu zaworowego...

Dział poświęcony modyfikacjom, inwencjom twórczym, częściom akcesoryjnym.
Avatar użytkownika
 
Posty: 815
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: śruby regulacyjne luzu zaworowego...

Post przez Piterrrrr » 30 paź 2016, o 10:27

Jak ja sobie swoją śrubę regulacji zaworów urwałem, to na wszelki wypadek, bojąc się o te pozostałe, zamówiłem nowe z Hondy.

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: śruby regulacyjne luzu zaworowego...

Post przez jerry » 30 paź 2016, o 12:29

Ale masz uwagi do mojego lepszego trzonka po niewiadomojakim przebiegu ?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: śruby regulacyjne luzu zaworowego...

Post przez szopen » 30 paź 2016, o 13:43

Przecież jeden jest wydziorany, drugi niby ok.... ale wracając jeszcze do artykułu.... niby w jakimś tam aucie ustawiając popychacz nieosiowo względem trzonka uzyskano obrót zaworu tak... no dobrze super...

a co powiesz jerry w takim razie jeżeli mamy rozrząd szklankowy, gdzie popychacz jest hydrauliczny bądź płytkowy, no to wtedy co, po popychaczem jest albo poduszka albo płaskie miejsce stykające się z trzonkiem do czoła, na całej powierzchni. Nacisk jest symetryczny na trzonek z tą samą siłą na całej powierzchni trzonka, wtedy skąd ten obrót zaworu ma się wziąć???

Kto jak kto jerry ale ty masz tam normalne śrubki w klawiaturkach, byś zmierzył skok i wytestował te z ruchomą pół -kulką..

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: śruby regulacyjne luzu zaworowego...

Post przez jerry » 30 paź 2016, o 22:23

przecież piszą, że różne metody są np sprężynami. W polonezie popychacz to "wałek" i jak zawór się nie kręci to ryje rów. Mam w piwnicy przykład głowica po remoncie 10kkm i "rowy". I głowice starą bez remontu używaną i trzonki gładziutkie.

Cholera wie ile silnik CXa miał przelatane ale widać że jeden trzonek ideał.
moje testy z uwagi na planowane przebiegi mało by wniosły ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: śruby regulacyjne luzu zaworowego...

Post przez szopen » 30 paź 2016, o 22:45

jerry będę robił tam zamówienie, śruby nie są drogie chyba, podaj skok gwintu...

odpada, ok 10 zeta za śrubkę musiałbym Ci kupić 4 to około 50 dych... to jak komuś zależy to niech CI kupi testuj, ja już wystarczająco rzeczy testuje :) <lol>

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: śruby regulacyjne luzu zaworowego...

Post przez jerry » 30 paź 2016, o 23:43

Jakie 4 chyba 8....

Mówiłeś coś o podmianie na klawiaturę od 650 ?

http://allegro.pl/cx-650-klawiatura-zaw ... l#imglayer

Mogę Cię wspomóc do testów :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: śruby regulacyjne luzu zaworowego...

Post przez szopen » 31 paź 2016, o 09:31

nie no wystarczyłby jeden cylinder...

a te klawiaturki chciałem kupić żeby wiedzieć jak i co z zestawami naprawczymi, bo w 650 jest troche inaczej, ale całyc zas mi brakuje tej 100wy także...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: śruby regulacyjne luzu zaworowego...

Post przez szopen » 7 sty 2017, o 21:56

Śruba do huski, droga jak cholera ale widać że też końcówka się do zaworu układa:
http://allegro.pl/sruba-regulacyjna-zaw ... 99715.html

w hondzie nie mogli wpaść na takie rozwiazanie...

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje oraz części akcesoryjne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości