Strona 1 z 2

Odblokowanie z 27 na 50Km

PostNapisane: 3 lis 2016, o 22:47
przez tajnywspółpracownik
Czy ktoś to robił? Na "mobile.de" sporo jest zdławionych. Ciekawy jestem czy można i czy warto?

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

PostNapisane: 3 lis 2016, o 23:14
przez szopen
Na forum chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi, więc napisze, różnica jest tylko w kolankach, trzeba wyszlifować blokady w kolankach które znajdują się na wejściu do cylindrów. Nie jestem w stanie znaleźć zdjęć teraz ale na forum już były pokazywane. Wiele niemiecki CXów jest już przerobiona na 50kw bo ktoś te ograniczniki usunął. To nie jest problem..

edit:
masz to tak wygląda:
Obrazek

usuwasz te podkładki i masz 50kw

skup się lepiej na znalezieniu dobrego motocykla bo to jest znacznie trudniejsze...

gdyby ktoś miał taki tok rozumowania, że jak miała przez cały swój przebieg 20kw to jest mniej zużyta... to niestety nie prawda, przy takim rodzaju blokowania temperatury sa ogromne i silnik pracuje bardzo wysilony jeśli krzesami z niego moc....

Co innego dławienie np kątami wałka rozrządu, co innego zapchanie wydechu albo przewodu dolotowego... taki silnik się po prostu męczy..

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

PostNapisane: 5 lis 2016, o 21:26
przez tajnywspółpracownik
Dzięki! Czyli nie ma ingerencji w gażniki, zapłon czy rozrząd. A to dławienie to rzeczywiście barbarzyństwo, jakby komuś zaszyć odbyt i dać jeść do oporu.

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

PostNapisane: 28 gru 2016, o 19:59
przez szopen
No to teraz... która zdławiona a która otwarta??

Obrazek

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

PostNapisane: 29 gru 2016, o 01:18
przez optymistiq
Hmmm... Ta po lewej poznaję a ta po prawej to pewnie z Twojego? ;)

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

PostNapisane: 29 gru 2016, o 09:25
przez szopen
Wszystko się zgada, ta lewa to jest 37kw, czyli zablokowana 650.

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

PostNapisane: 5 sty 2017, o 21:48
przez szopen
Chyba mam dobrą wiadomość dla posiadaczy EURO, euro posiada takie same kolanka jak STANDARD czyli.. będę pasić podróbki jakby co!

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

PostNapisane: 5 sty 2017, o 21:51
przez jerry
Ale to mówisz o 500…?

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

PostNapisane: 5 sty 2017, o 22:06
przez szopen
ja nie wiem czy 650 nie ma takich sam rur jak 500, według numerów niby nie, ale wiesz... może być to spowodowane tym że masz nowy typ rur - ta środkowa jest gięta na wyjściu w kwadrat i już honda daje numer inny, ale ta rura suma sumarum może być taka sama.

Żeby się przekonać musiałbyś mi wysłać kolanko żebym na swoje euro wrzucił... albo nie!!!!!!!!!!!! <lol> <lol> Ja mam w garażu rury od 650tki 30 konnej te dławione.. i..... są one identyczne!!!!!

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

PostNapisane: 1 cze 2022, o 10:07
przez wojtex
W sobotę jadę obejrzeć i chyba kupić cx500c zmodyfikowane na 50hp. Modyfikacja jest potwierdzona wpisami w papierach. Na rurach, obok sygnatury 20kW jest dobite 37kW. Nie wiem jednak czy gaźniki zostały zmienione ale z lektury Forum wywnioskowałem, że nie mają większego wpływu na pracę silnika.
Pytanie: W jaki prosty sposób sprawdzić skuteczność i prawidłowość tej modyfikacji? Czy na przykład jest znana maksymalna prędkość na I biegu lub coś takiego co pozwoili ocenić czy ta modyfikacja została wykonana w prawidłowy sposób i czy rzeczywiście osiągnięto te 50hp (mniej więcej)?