Na forum chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi, więc napisze, różnica jest tylko w kolankach, trzeba wyszlifować blokady w kolankach które znajdują się na wejściu do cylindrów. Nie jestem w stanie znaleźć zdjęć teraz ale na forum już były pokazywane. Wiele niemiecki CXów jest już przerobiona na 50kw bo ktoś te ograniczniki usunął. To nie jest problem..
edit:
masz to tak wygląda:
usuwasz te podkładki i masz 50kw
skup się lepiej na znalezieniu dobrego motocykla bo to jest znacznie trudniejsze...
gdyby ktoś miał taki tok rozumowania, że jak miała przez cały swój przebieg 20kw to jest mniej zużyta... to niestety nie prawda, przy takim rodzaju blokowania temperatury sa ogromne i silnik pracuje bardzo wysilony jeśli krzesami z niego moc....
Co innego dławienie np kątami wałka rozrządu, co innego zapchanie wydechu albo przewodu dolotowego... taki silnik się po prostu męczy..