Teraz jest 28 mar 2024, o 16:32

Odblokowanie z 27 na 50Km

Dział poświęcony modyfikacjom, inwencjom twórczym, częściom akcesoryjnym.
 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Odblokowanie z 27 na 50Km

Post przez tajnywspółpracownik » 3 lis 2016, o 22:47

Czy ktoś to robił? Na "mobile.de" sporo jest zdławionych. Ciekawy jestem czy można i czy warto?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

Post przez szopen » 3 lis 2016, o 23:14

Na forum chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi, więc napisze, różnica jest tylko w kolankach, trzeba wyszlifować blokady w kolankach które znajdują się na wejściu do cylindrów. Nie jestem w stanie znaleźć zdjęć teraz ale na forum już były pokazywane. Wiele niemiecki CXów jest już przerobiona na 50kw bo ktoś te ograniczniki usunął. To nie jest problem..

edit:
masz to tak wygląda:
Obrazek

usuwasz te podkładki i masz 50kw

skup się lepiej na znalezieniu dobrego motocykla bo to jest znacznie trudniejsze...

gdyby ktoś miał taki tok rozumowania, że jak miała przez cały swój przebieg 20kw to jest mniej zużyta... to niestety nie prawda, przy takim rodzaju blokowania temperatury sa ogromne i silnik pracuje bardzo wysilony jeśli krzesami z niego moc....

Co innego dławienie np kątami wałka rozrządu, co innego zapchanie wydechu albo przewodu dolotowego... taki silnik się po prostu męczy..

 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

Post przez tajnywspółpracownik » 5 lis 2016, o 21:26

Dzięki! Czyli nie ma ingerencji w gażniki, zapłon czy rozrząd. A to dławienie to rzeczywiście barbarzyństwo, jakby komuś zaszyć odbyt i dać jeść do oporu.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

Post przez szopen » 28 gru 2016, o 19:59

No to teraz... która zdławiona a która otwarta??

Obrazek

Avatar użytkownika
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 08:13
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

Post przez optymistiq » 29 gru 2016, o 01:18

Hmmm... Ta po lewej poznaję a ta po prawej to pewnie z Twojego? ;)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

Post przez szopen » 29 gru 2016, o 09:25

Wszystko się zgada, ta lewa to jest 37kw, czyli zablokowana 650.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

Post przez szopen » 5 sty 2017, o 21:48

Chyba mam dobrą wiadomość dla posiadaczy EURO, euro posiada takie same kolanka jak STANDARD czyli.. będę pasić podróbki jakby co!

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

Post przez jerry » 5 sty 2017, o 21:51

Ale to mówisz o 500…?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

Post przez szopen » 5 sty 2017, o 22:06

ja nie wiem czy 650 nie ma takich sam rur jak 500, według numerów niby nie, ale wiesz... może być to spowodowane tym że masz nowy typ rur - ta środkowa jest gięta na wyjściu w kwadrat i już honda daje numer inny, ale ta rura suma sumarum może być taka sama.

Żeby się przekonać musiałbyś mi wysłać kolanko żebym na swoje euro wrzucił... albo nie!!!!!!!!!!!! <lol> <lol> Ja mam w garażu rury od 650tki 30 konnej te dławione.. i..... są one identyczne!!!!!

 
Posty: 128
Dołączył(a): 30 wrz 2021, o 01:00
Lokalizacja: Pruszków / Sarzyna
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Odblokowanie z 27 na 50Km

Post przez wojtex » 1 cze 2022, o 10:07

W sobotę jadę obejrzeć i chyba kupić cx500c zmodyfikowane na 50hp. Modyfikacja jest potwierdzona wpisami w papierach. Na rurach, obok sygnatury 20kW jest dobite 37kW. Nie wiem jednak czy gaźniki zostały zmienione ale z lektury Forum wywnioskowałem, że nie mają większego wpływu na pracę silnika.
Pytanie: W jaki prosty sposób sprawdzić skuteczność i prawidłowość tej modyfikacji? Czy na przykład jest znana maksymalna prędkość na I biegu lub coś takiego co pozwoili ocenić czy ta modyfikacja została wykonana w prawidłowy sposób i czy rzeczywiście osiągnięto te 50hp (mniej więcej)?

Następna strona

Powrót do Modyfikacje oraz części akcesoryjne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości