Teraz jest 8 gru 2021, o 15:15

Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Dział poświęcony modyfikacjom, inwencjom twórczym, częściom akcesoryjnym.
Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Post przez szopen » 14 lis 2017, o 20:06

no to będzie coś koło tego, japonia jakaś albo usa.... te z japoni mają lampkę ostrzegawczą o prędkości...

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Post przez Mixszcz-ek » 12 cze 2018, o 21:44

Cześć.Ja mam problem z tymi gażnikami tj. pompką przyspieszenia - nie działa.Tzn. działa "uruchamiam" ją recznie tj. odrecony zbiorniczek pływaka - sika aż miło.Jak skręce to ruch poprzez cięgno jest taki mały że nie wstrzykuje paliwa - wszystko niby ustawiane wg serwisówki fabrycznej.Może jakaś sugestia co z tym zdziałać.Dodam że moto jeżdził pieknie aż sie coś stało. Wyczysciłem,przedmuchałem gaźnik i magistrale pompki ( była zapchana), założyłem gażniki i jest to samo.Do obrotów mniej wiecej 3/4 skali obrotów cx (gl) jest ok,ale po gwałtywnym przyspieszeniu przy prawie maksymalnych obrotach mocy maksymalnej łapie "muła" - brakuje mu paliwa ( nie ma znaczenia z jaką predkoscia).Jakieś pomysły sugestie - z checią wysłucham pomysłów na rozwiązanie usterki.

Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Post przez szopen » 12 cze 2018, o 22:05

ale tam nie ma co w zasadzie się popsuć, brud może być przyczyną to na pewno, może ci go zaszlamowało coś poszło i dalej tam gdzieś siedzi, może trzeba ultradźwiękami go ruszyć, jak coś moge Ci to zrobić. W innym wypadku mówisz bez pływaków pompka chodzi... ale jak, jak wtedy czerpiesz paliwo? nie pamiętam teraz jak tam to jest zrobione ale jeszcze mogę Ci tak...

cała ta pompka jest nic nie warta i motocykl nawet ciut lepiej chodzi na gaźniku bez pompki, ta pompka dodaje paliwa i od dołu troszeczkę motocykl zamula. Akurat mam porównanie bo jeździłem i na takim i na takim także jeśli nie działa TObie pompka to tak naprawdę nic nie tracisz.

Co do muła to jeszcze wiadomo synchronizacja, czysty gaźnik i synchronizacja, ale... jaki masz tam zapłon w tym GL? dwie srebrne puszki czy jedna duża? bo muł może być objawem braku wyprzedzenia kąta zapłonu...

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Post przez Mixszcz-ek » 12 cze 2018, o 22:47

Zapłon TI - dwa układy.Sciągałem pokrywę od zapłonu ale za cholere nie widac żeby coś sie przesuneło (zrobiłem znaki jak był rozebrany). A lampy strobo nie mam i pozyczyc tez nie ma skad. Naprawde nie mam pomysłu.W czwartek bede znowu wyciągał gazniki ale znowu bedzie macanka.Co do zaciagania paliwa - w kanałach zostaje tyle paliwa żeby "siknąć" bez zbiorniczka. Ten muł to wygląda tak - jak delikatnie odpuszcze i delikatnie podciagne gazem to jakoś idzie - to jest tylko przy górnej skali obrotów wiec trudno wyłapać ten moment (wyciągnięcie ssania nie pomaga).Synchro zrobię.Dodam że jak go skladałem to miałem ten sam problem,wtedy też przeszukana tysiac razy elektryka i mechanika ( zrobiony na cafe - inne wydechy i dolot bez oporów - siatka rozmawialiśmy przez olx jakos 2-3 tyg temu) - ale wtedy pomogły wieksze dysze i regulacja było idealnie jachał i przyspieszał jak fabryka. Przejechał około 12 tys i nagle ten sam objaw. Ręce opadają...

Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Post przez szopen » 12 cze 2018, o 22:58

OK dobrze, a odpowietrzenia gaźnika nie zatkane??

Mixszcz-ek napisał(a):(wyciągnięcie ssania nie pomaga)


ano i nie pomoże, bo w CX jest cwany mechanizm ssania... jest zamknięty tylko gdy motocykl chodzi na jalowym, podczas jazdy nawet jeśli ssanie załączysz to ono i tak pozostanie otwarte... vacu samo podniesie przepustnice ssania więc ten trop to pudło.. jak chcesz wzbogacić to np zakryj filtr powietrza... ale może masz źle klapki ssania złożone???

Mixszcz-ek napisał(a):Przejechał około 12 tys i nagle ten sam objaw. Ręce opadają...


a nie przestawia Ci się może rozrząd? możę napinacz rozrzadu CI przestawia faze??? może tu tkwi przyczyna...., robiłeś tam coś? łańcuch itp?

Mixszcz-ek napisał(a):ozmawialiśmy przez olx jakos 2-3 tyg temu


a kojarze bo wysyłałeś fotke....

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Post przez Mixszcz-ek » 13 cze 2018, o 07:10

Ad.1Odpowietrzenie gaznikow - tzn.. ?Spusty ze zbiornika?
Ad.2 Klapek nie zdejmowałem
Ad.3 Z rozrzadem nic nie robilem- tj.łancuch ten sam, napinacz sprawdzlem i nie ma luzu na fasolce (chyba ze olej zaslania).Zrobilem tylko regulacje naciagu przed sprawdzeniem tak jak radziles.

Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Post przez szopen » 13 cze 2018, o 07:51

1. nie.. gaźnik ma takie wystające dziubki z dziurkami, widać je między gaźnikami nad komorami pływakowymi.... muszą być drożne
Obrazek

3. ale w GL jest naciąg automatyczny i sprawdza się rozciągnięcie sprężyny (chyba nawet pisałem o tym Ci na OLX), więc fasolki nie uświadczysz, chyba że masz jakimś cudem śrubę do napinania bo ktoś coś przerobił??

Jeśli masz śrubę to sprawdzasz fasolkę, jeśli masz automat to sprawdzasz sprężynę napinacza czy nie widać kołka rozporowego na trzpieniu. Czytaj uważnie teraz - NIEZALEŻNIE OD TEGO CO MASZ OLEJ NIGDY NIC NIE ZASŁANIA!!! Normalnie idzie to sprawdzić... więc sprawdź kurwasz jak się należy!!!! wrrrr! wrrrr!

PS
12 tys km silnikiem CX, używanym, bez przeglądu rozrządu???? to już jest istne wariactwo i ignoranctwo w jednym... mam pytanie, czy kupując ten motocykl kierowałeś się innymi opiniami oprócz tych obiegowych że to nie trzeba nic robić bo to honda??? <blee> <blee> <blee>

Ostatni użytkownik pokutował dość niedawno, SPRAWDŹ !! !! !! !! !!
viewtopic.php?f=9&t=385&start=40#p15601

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Post przez Mixszcz-ek » 13 cze 2018, o 09:35

Fakt nie sprawdzalem odpowietrznikow - u mnie sa polaczone przewodem (czy tak ma byc?)Rozrzad byl sprawdzany jak wymienialem uszczelniacze itp.Bylo ok.Po drugie ja mam napinacz ten ze sruba na zewnatrz(bez przerobek).Luzu pomiedzy trzpieniem a fasolka nie ma - sprawdzalem lusterkiem.

Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Post przez szopen » 13 cze 2018, o 11:05

Te odpowietrzniki nis moga byc połączone i to jest twoj problem. Pamietaj co 5tys ponownie zluzuj srube rozrządu i sprawdzaj. Napinasz jest manualny i trzeba co jakis czas luzowac

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

Post przez Mixszcz-ek » 13 cze 2018, o 11:34

Ok.Dzieki za porade.Z rozrzadem pamietam.Jak uporam sie z problemem opisze co i jak.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje oraz części akcesoryjne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość