Strona 5 z 5

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

PostNapisane: 11 sie 2020, o 16:03
przez szopen
ja tobie czysciłem te gaźniki z tego co pamiętam? paliwo tracisz gdy motocykl stoi w pion, czy na stopce bocznej?

PS. zdjęcia twojego gaźnika zachowały się na forum kiedy był do mnie wysłany, masz nowy typ gaźnika z plastikowymi pływakami. WIęc tak, z tego co pamiętam zakładaliśmy nowe zestawy naprawcze turmax? nic starego nie zostalo, więc może coś podeszło pod zaworek iglicowy, druga rzecz to może na tej śrubce od komory pływakowej (na płaski śrubokręt na dole) mógł jakiś paproch pod stożek podejść, spróbuj wykręcić i jeszcze raz wkręcić.

Jeśli dalej cieknie to może być wina starego pływaka który nie trzyma poziomu i paliwo jest ponad rurką odpływową, wtedy ratuje ciebie zakup pływaka piankowego z regulacją poziomu. I jeszcze jedna rzecz, jeśli motockl stoi na stopce bocznej, a przy okazji masz tą nieszczęsną stopke boczną "krótką" to ma prawo cieknąć bo przechył motocykla jest taki że paliwo gna do rurki odpływowej.

Kilka stopek w CX już podwyższałem...

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

PostNapisane: 11 sie 2020, o 19:09
przez 100
Szczęście w nieszczęściu, że paliwko pociekło jak dojeżdżałem do garażu. Ostatnie metry na jednym garnuszku. Nóżka jest już przedłużona i wszystko wskazuje na paproszek. Jutro zawitam do garażu. Z innego źródła też usłyszałem "paproch". Dzięki za reakcję :) Ulżyło, bo żonk autko mi podprowadziła na czas jakiś <zalamka>

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

PostNapisane: 16 sie 2020, o 09:05
przez 100
Paweł pierwsza Twoja rada "... coś podeszło pod zaworek iglicowy" okazała się trafiona. Gaźniki wyczyszczone i wyciek paliwa ustał. Wielkie dzięki <luzik>

Re: Gaźniki USA z pompką przyspieszenia

PostNapisane: 16 sie 2020, o 10:04
przez szopen
załóż filtr paliwa papierowy.