Kwasiu napisał(a):Różnica między gaźnikami vaku a mechanicznymi może być widoczna, motocykl na mechanicznych powinien być trochę bardziej żwawy, wydaje mi się, że przez samą budowę vaku jest trochę bardziej leniwy i dobrze bo to nie był motocykl sportowy a vaku na pewno jest ekonomiczniejsze. Na mechanicznych też trzeba umieć jeździć żeby nie zalewać motocykla więc każdy kij ma dwa końce. Roboty dużo a korzyści średnie. Może z ciekawości bym się pobawił ale jak będzie w miarę ok na cały chodził to nie ma co kombinować
tomaszek_le napisał(a):Nieekonomiczna jest całkowita przebudowa gaźników bo osunąłeś airboxa, gdzie tu innowacja? Raczej airbox wymaga przemodelowania na pasujący do projektu, to chyba prościej pomierzyć i coś wydrukować.
Powrót do Modyfikacje oraz części akcesoryjne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości