Cześć,
mam szalony pomysł żeby reflektor od BMW R1250GS przeszczepić do mojej Hondy CX500 EuroSport . W tym miejscu pojawia się problem bo reflektor ma własny moduł a sterowanie załączaniem świateł odbywa się za pośrednictwem protokołu LIN BUS, gdzie to właśnie moduł ECU wysyła odpowiednie ramki z danymi do modułu reflektora który załącza odpowiednie obwody oświetlenia. Nie chce ładować ECU do Hondy bo nie ma tam w niej na niego miejsca. Jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji jest stworzenie modułu który będzie udawał ECU i wysyłał odpowiednie ramki do modułu reflektora. Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć co jest potrzebne do poprawnego działania modułu ECU? Stacyjka, przełączniki z kierownicy do sterowania lampą? Początkowo myślałem że wystarczy tylko reflektor i moduł ECU, żeby zbadać sobie jakie ramki latają miedzy modułami. Jednak zagłębiając się trochę bardziej nie wiem czy to wystarczy. Czy nie będą potrzebne jakieś inne moduły. Stacyjka w BMW jest kodowana do konkretnego ECU. Nie wiem czy ECU się wzbudzi bez stacyjki.
Wiadomo że najlepszym rozwiązaniem było by kompletne BMW R1250 GS w garażu ale nie stać mnie na taki luksus
Znajdzie się tu ktoś kto będzie mi wstanie powiedzieć co jest potrzebne żeby sterować reflektorem z ECU? Czy wystarczy samo ECU?
Mój pomysł na CX. Przedni zawias od Suzuki GSX-R 600 K8, piasty pod koła wykonałem sam