to Salomon CI napisze bo ja już nie pamiętam czy 50 czy 55, wiem żę są u jednego sprzedawcy w warszawie i on ma tylko w kolorze czarnym i tak że da się je założyć z lekkim skrętem. Do pompy w między czasie możesz zajrzeć, zbiorniczek jest osadzony zatrzaskowo, po prostu się go podważa do góry, pod spodem jest oring, dwie dziurki i .... strasznie dużo syfu.. tak samo w tłoczku.
PS. uważaj na ten klips co spina prawy przewód hamulcowy z linką obrotomierza, jeśli jest oryginalny to nie połam bo to jest nietyp trudno takie coś dostać, w hondzie już niedostępny a robi dobrą robote tam żeby linka nie wycierała dolnej pólki (nie pamiętam czy nie powinien być przyczepiony do bandżo na przewodzie, sprawdź gdzieś po zdjęciach na sieci)
PS. Polecam też stożkowe łożyska do główki ramy - możesz założyć, a nie zastanowiałeś się żeby dodać zaworki pneu do zawieszeń?
viewtopic.php?f=9&t=67&start=230#p9896PS. no i jak chcesz jeździć tym motorkiem - czego nie polecam w wersji sadystycznej i jako jedyny środek trasportu motocyklowego, to możesz pomyśleć nad kierownicą Fechling do customa - 3 osoby zakupiło - są bardzo dobre, nr kierownicy poda Ci gęsior (łukasz)
PS. na zime ustaw sprężyny na max miękko, na sezon max twardo.. szkoda sprężyn na ścisk..., obejrzyj sobie chromy, pod błotnikami.. może warto zajrzeć:
viewtopic.php?f=9&t=178&start=90#p7474viewtopic.php?f=9&t=178&start=140#p8095galeria/albums/userpics/10151/blotnik_-_zabezpieczony.jpgw tym moto udało mi się przedni jeszcze rdze usunąć chemią, tylny przez piaskowanie, podkład epox, na to baranek i jeszcze farba z pędzla a w wywinięcie możesz wosk z rurki novola..