Teraz jest 28 mar 2024, o 20:42

EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 23 sie 2017, o 10:27

Znalazłem dodatkową różnice.... trąbka zasysania powietrza jest inna między 500 a 650.. teraz musze sprawdzić czy nie mam jej zmienionej, bo 650 ma większą trąbke, a większa trąbka = mniejsze opory ssania = mniej paliwa!!!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 29 sie 2017, o 20:08

grzyb jutro dostaje nowy moduł...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 20 lut 2018, o 10:59

zaczęło się od tego że terenowiec wysłał mi linka z forum suzuki po którym zdecydowanie stwierdzam że hiflo = NO
http://suzukidr.pl/forum/index.php?acti ... 640&page=2

następnie ja zacząłem poszukiwania filtra, chyba emgo są dobre i miw, ale nie w tym rzecz, cała styuacja doprowadziła nas do innych wniosków a młody zaraz napisze co i jak....

o tym że puszke filtra powietrza wymieniałem bo miałem co do niej podejrzenia to już gdzieś pisałem wcześniej, ale tak pech chciał że nawet to co kupiłem okazało się złe.... ;-/ ;-/

Avatar użytkownika
 
Posty: 352
Dołączył(a): 30 lis 2015, o 20:13
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez eneloop98 » 20 lut 2018, o 11:27

No to zgodnie z podjętym tematem kontynuuje... Przyszedł nowy air box. Okazuje się że na naszym motocyklu był airbox z 650. Różnice są takie że filtr w 650 jest wyższy niż w 500. Trąbka w airboxie z 650 jest o centymetr wyższa niż w airboxie z 500tki oraz różni się także wysokością tej rurki która wchodzi w filtr. Zdjęcia poniżej :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nie da się zeminić filtrów miedzy tymi airboxami bo jak sie ten wyższy wsadzi do tego co przyszedł mi teraz to wystaje, a ten niższy wsadzony na airbox który jest na motocyklu czyli 650 by latał w środku.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 20 lut 2018, o 11:46

młody nic nie wytłumaczył......

na motocyklu pierwotnie mieliśmy puszkę która nie miała metalowej przegrody w środku, to w pierwszym momencie zmusiło mnie do poszukiwań puszki bo myślałem że motocykl ma za mocno otwarty przelot od strony filtra i spada waku na gaźnikach dlatego nie jedzie jak trzeba. W między czasie podejrzenia potwierdziły się sprawdzając numery w katalogu, że są różnice między puszkami i trąbkami między gl650 i 500.

Po jakimś czasie czasie zakupiłem osobiście puszkę z allegro opisaną jako GL500, na zdjęciach była przegroda, no i była okazja sprawdzić. Puszka przyszła ale oprócz tego że miała przegrodę to reszta się niczym nie różniła - mam na myśli trąbkę oraz sam filtr który był "długi". MImo że katalogowo podawane są inne numery dla trąbek...

No i teraz jak ten link suzukidr wpadł mi w ręce to myslę no nie, nie będę na tym filtrze HIFLO jeździł, zacząłem przeglądać oferte EMGO i co widzę.... długi typ filtra = tylko 650, krótki typ filtra, 500 włącznie z GL500 oraz EURO500.. to se myśłe kurwix coś jest nie tak.. ja mam długi filtr... musze mieć nadal złą puszkę....

To wzięliśmy za 30 zł kupiliśmy tą puszkę z allegro teraz do GL500 i co się okazuje, jest inna, ma inną budowę, mieści niski filtr, ma mniejszą trąbke = większe waku na dyszach gaźnika = motorek będzie lepiej jechał, ale... w pindu.. ktos wyrzucił przegrode więc poniekąd jedynie 30 zł jak w papier do tyłka ale przynajmniej teraz wiemy... że musimy szukać dobrej, niezdekompletowanej puszki od gl500 na niski filtr z małą trąbką.

Może zdjęcia rzeczonej przegrody wyśle młody.... bo dopiero zdołał zobaczyć że ona tam jest...

Avatar użytkownika
 
Posty: 352
Dołączył(a): 30 lis 2015, o 20:13
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez eneloop98 » 20 lut 2018, o 12:48

Obrazek

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez gesior » 20 lut 2018, o 19:03

A myślałeś że już wszystko wiesz o tych motocyklach, nie

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 20 lut 2018, o 19:12

nie no miałem kurde pecha bo kupowałem puszkę dlatego żę mi nie pasowały numery, przyszła i klops... w maliny się wpuściłem.. ale miło że śledzisz perypałki...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez gesior » 23 lut 2018, o 22:57

No ba, ulubiony temat na forum. Never ending story

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 13 mar 2018, o 20:22

U nas po 3 latach walk, od momentu kupna kiedy pod manetką czułem że coś nie idzie i zastanawiania się co to może być.....

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości